דה בריינה תקף: "זה מרגיש שהיורו מעוות לחלוטין, זו חרפה"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | VIRGINIE LEFOUR/AFP via Getty Images

עוד לפני הגרלת הבתים לטורניר האירופי, שתתקיים ב-30 לנובמבר, נבחרת בלגיה כבר יודעת כי תשובץ עם רוסיה ודנמרק. הקשר מאוד לא אהב זאת ויצא נגד השיטה של אופ"א: "כדורגל הופך יותר ויותר לעסק"

(גודל טקסט)

אחרי שאופ"א פרסמה היום (רביעי) את הדרגים להגרלת שלב הבתים של יורו 2020, קשר נבחרת בלגיה קווין דה בריינה יצא במתפקה נגד ההתאחדות האירופית. הבלגים ניצחו את כל משחקי המוקדמות שלהם וסיימו בראשות בית 9, מה שמציב אותם בין המדורגות הבכירות יחד עם אנגליה, איטליה, גרמניה, ספרד ואוקראינה.

ארבע מתוך הנבחרות הנ"ל יארחו משחקים בטורניר, שיתפרש על פני 12 ערים שונות ברחבי אירופה, ומכיוון שבכל בית יהיו זוג מארחות, בלגיה תהיה חייבת להשתבץ עם שתיים מהן – אבל היא לא תוכל להיות מוגרלת עם מדורגת בכירה נוספת, בעוד את רוסיה ואוקראינה אי אפשר להגריל לאותו בית בגלל הקונפליקט הפוליטי ביניהן, מה שאומר כי בלגיה יודעת מראש שהיא תחלוק בית עם רוסיה ודנמרק.

דה בריינה מאוד לא אהב את העובדה כי עוד לפני ההגרלה שתתקיים ב-30 בנובמבר, הוא כבר יודע את זהות היריבות. כשדיבר על כך עם התקשורת בארצו, הקשר בן ה-28 אמר: "זו חרפה. לי זה מרגיש כאילו עיוותו את כל הטורניר. כדורגל הופך יותר ויותר לעסק".

לא חסך ביקורת מאופ
לא חסך בביקורת. דה בריינה עם רוברטו מרטינס (VIRGINIE LEFOUR/BELGA/AFP via Getty Images)

רוברטו מרטינס ושחקניו יקוו להתקדם צעד אחד יותר מאשר במונדיאל 2018, בו הודחו בחצי הגמר על ידי הזוכה צרפת. רבים רואים בטורניר שייערך בקיץ האחרון את ההזדמנות הגדולה ביותר להניף גביע עבור "דור הזהב" הבלגי, עם שחקנים כמו דה בריינה, רומלו לוקאקו ואדן הזאר. קשרה של מנצ'סטר סיטי ערך שש הופעות במוקדמות, כבש ארבעה שערים ובישל שישה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי