רוברט מורנו: "לא אתעמת עם לואיס אנריקה, מקווה שיצליח"

רוברט מורנו
רוברט מורנו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

מי שהיה עוזר בנבחרת ספרד, החליף את המאמן בנסיבות טרגיות, עלה ליורו וכעת פינה לו את המקום ועזב, הבהיר: "אני אדם של מילה וכשהוא החליט לחזור זה אומר שעליי לעזוב. מקווה שיעריכו אותי על מה שעשיתי"

(גודל טקסט)

רוברט מורנו שבר שתיקה. שלשום הודיעה ההתאחדות הספרדית על חזרתו של לואיס אנריקה לאימון הנבחרת, כחמישה חודשים מאז התפטר בנסיבות טרגיות עקב מותה בטרם עת של בתו בת ה-9, אלא שעבור מי שהיה עוזרו של לואיס אנריקה וזכה להפוך למאמן הראשי, רוברט מורנו, הייתה זו למעשה הודעת פיטורים.

מורנו, שנפרד מהשחקנים כבר לאחר ה-0:5 על רומניה מוקדם יותר השבוע, ידע כבר אז שההתאחדות הספרדית מתכוונת להכריז על חזרת לואיס אנריקה, שלפי הדיווחים ביקש לסיים את ההתקשרות עם מורנו, כשגם עוזרו בעבר לא יכול היה לראות את עצמו חוזר לאותה עמדה אחרי שהוביל את "לה רוחה" ליורו כמאמן ראשי.

"אחרי מה שקרה בימים האחרונים ובעקבות הסיכום שהושג, אני מרגיש צורך לצאת בהודעה, להודות לכולם על התמיכה שקיבלתי בחודשים האחרונים ולהודיע על סיום דרכי בנבחרת", כתב מורנו, "הוטלה עליי המשימה להוביל את הנבחרת ליורו ואני שמח שהיא הושגה בהצלחה. אין בכוונתי להיכנס לעימותים, לא רואה בכך היגיון ולא אעשה זאת. המצפון שלי נקי, זה בלתי אפשרי לרצות את כולם, אבל אני מכבד את כל הדעות. אני אדם של מילה וכשלואיס אנריקה החליט לחזור זה אומר שעליי לעזוב – אני מאחל לו בהצלחה, כי האושר שלו זה האושר של כולנו".

מורנו גם הודה ללואיס אנריקה על תחילת הדרך: "אני רוצה להודות לשחקנים, שניסיתי להיות איתם הוגן, ישר וישיר כדי לעזור להם להשתפר ולהתקדם בכל דרך אפשרית. אני גם רוצה לומר שלא יכולתי להתקדם ללא הסיוע של לואיס אנריקה והצוות, שמבחינתי הם חברים ולא צוות שאני משאיר מאחור ורוצה להודות גם להתאחדות הספרדית שנתנה לי את ההזדמנות והחליטה להשאיר אותי לאמן. אני מקווה שכעת יעריכו אותי על מה שעשיתי ולא על מי שאני. החוויה שלי התחילה כפי שהסתיימה, בטעם מר-מתוק, אבל עליי להסתכל קדימה ולפגוש אתגרים חדשים. אני מוכן להתחיל פרויקט חדש".


מורנו נפרד לשלום (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי