מנצ'יני: "באלוטלי יכול לחזור לשיאו, דחיית היורו טובה לנו"

רוברוטו מנצ'יני, מריו באלוטלי
רוברוטו מנצ'יני, מריו באלוטלי | Claudio Villa/Getty Images

מאמן איטליה לא התייאש מהחלוץ: "מבחינת כישרון הוא אחד הגדולים איי פעם, מה שהוא עשה זה לא מספיק אך נקווה שישחק כמו באינטר או במנצ'סטר סיטי. לצעירים שלנו יהיה זמן להתפתח". וגם: הפייבוריטית בסרייה א'

(גודל טקסט)

איטליה היא המדינה שסובלת הכי הרבה מווירוס הקורונה האכזרי מכל אירופה. עתיד הליגה מעורפל וכשאנשים רבים מתים מדי יום, קצת קשה לחשוב על כדורגל או ספורט. מאמן הנבחרת, רוברטו מנצ'יני, ניסה בכל זאת בראיון ל"סקיי ספורט" להתייחס מקצועית לחניכיו והוא דווקא לא רואה בדחיית היורו אסון גדול. רק נזכיר כי הסקוודרה אזורה עשתה קמפיין מוקדמות מרשים וקבעה שיא ניצחונות רצופים.

 
מנצ'יני אמר על דחיית היורו: "מבחינת איטליה זה יכול לעזור לנו גם ברמה הספורטיבית, יש לנו נבחרת צעירה שתמשיך לעבוד ולהשתפר. לדעתי גם אם היינו משחקים ביוני הזה הסיכויים היו דומים, אבל יהיה לשחקנים זמן נוסף".
 
 
על מריו באלוטלי שפרץ תחתיו כשאימן את אינטר: "מבחינת איכות באלוטלי הוא כנראה אחד החלוצים הטובים איי פעם, אבל זה לא רק זה. הוא חייב לעשות יותר, להתאמץ, כי מה שעשה עד עכשיו לא מספיק, גם לא השנה בברשיה. התקווה שלי היא להחזיר אותו לכושר הטוב שלו כפי שהיה ביורו 2012 או באינטר ובמנצ'סטר סיטי". את אותו טורניר סיים באלוטלי עם שלושה שערים כאשר כיכב עם צמד ענק נגד גרמניה ועזר לנבחרת להעפיל לגמר נגד ספרד. העונה יש לו חמישה שערי ליגה ב-19 הופעות.


באלוטלי מפרק את גרמניה ביורו 2012 (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

 
 
יתר החלוצים: "אני חושב שיש לנו סגל עמוק בכל העמדות אבל אולי נמצא חלוץ נוסף מתחת לצ'ירו אימובילה ובלוטי, עם איכויות שונות מהם. ניקולה זאניולו כחלוץ? קודם כל אני מקווה שהוא יתאושש היטב מהפציעה. אני לא יודע אם הוא מתאים לעמדת ה-'9' למרות שהוא יכול להתנסות בתפקידים אחרים. אני מקווה שמויזה קן יהיה רלוונטי".
 
 
הליגה האיטלקית: "קשה לנתח מי פייבוריטית לזכות באליפות משום שמה שקרה כל כך חריג וזו הפסקה גדולה כמו בין עונה לעונה. יובנטוס נותרה הקבוצה עם הכי הרבה איכות, אבל הכל יכול לקרות. לאציו מונחה שלושה או ארבעה שחקני על כרגע ובהחלט יש דימיון לעונת האליפות של לאציו ב-1999. אני חושב שאפילו יכולנו לזכות ביותר תארים".

שחקני נבחרת איטליה. דחיית היורו טובה עבורם (Claudio Villa/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי