לאחר 11 שנים: שישה ניצחונות רצופים לנבחרת איטליה

נבחרת איטליה
נבחרת איטליה | KAREN MINASYAN/AFP/Getty Images

מנצ'יני שמר על מאזן מושלם אחרי ה-1:3 בארמניה והודה באשר ליכולת: "השחקנים שלי אחרי שני מחזורי ליגה בלבד, היינו בנחיתות פיזית". קרפטיאן שהורחק תקף את בונוצ'י ברשתות החברתיות: "התנהגות מבישה"

(גודל טקסט)

ניצחון החוץ של איטליה אמש (חמישי) 1:3 על נבחרת ארמניה, היה החמישי ברציפות שלה במוקדמות יורו 2020, נתון שמעמיד אותה בפסגת הטבלה עם מאזן מושלם, אבל מעבר לכך גם מהווה היסטוריה עבור האזורי, שלמעשה השיגו את ניצחונם השישי ברציפות בכל המסגרות וזהו הישג שלא נראה בארץ המגף מזה 11 שנים. המאמן האחרון שעשה זאת היה רוברטו דונאדוני. 

האיטלקים נקלעו לפיגור מוקדם, אך הפכו את התוצאה בזכות צמד של אנדראה בלוטי ושער נוסף של לורנצו פלגריני. הרחקתו של אלכסנדר קרפטיאן במצב של 1:1, בדקה ה-45, בעקבות מרפק לכאורה לפניו של בונוצ'י, עוררה כעס רב אצל המארחים. החלוץ הארמני טוען להתחזות של בונוצ'י ואף תקף אותו בפוסט באינסטגרם: "יש לי כבוד גדול למה שהשגת בקריירה, אבל זה מביש".

למרות שני השערים המאוחרים שניצחו לאיטלקים את המשחק, מאמן הסקוודרה אזורה רוברטו מנצ'יני לא חושב שהיתרון המספרי תרם לשחקניו: "ההרחקה שלהם הקשתה עלינו בסופו של דבר, כי הם הגנו עם עשרה שחקנים במשך כל המחצית השנייה וסגרו את כל השטחים. המשחק שלנו היה נראה טוב יותר אם הם היו נשארים בהרכב מלא".

רוברטו מנצ'יני. שמר על מאזן מושלם(Gettyimages)
רוברטו מנצ'יני. שמר על מאזן מושלם (Claudio Villa/Getty Images)

לגבי היכולת הוסיף מנצ'יני: "ידעתי שזה יהיה משחק קשה. לא התחלנו טוב, אבל התאוששנו והצגנו כדורגל טוב יותר במחצית השנייה. חזרנו להתאמן יחד אחרי ארבעה חודשים, השחקנים שלי שיחקו רק שני משחקי ליגה וזה לגיטימי שנתקלנו בקשיים. חלק גדול משחקני ארמניה נמצאים באמצע העונה שלהם וזה נתן להם יתרון מבחינה פיזית".

כובש הצמד אנדרה בלוטי מרוצה מהניצחון: "אני שמח שהשגתי את המטרה שלי שהיא לכבוש שערים, אבל לקבוצה כולה מגיע קרדיט ועל כך אני רוצה להודות לכל השחקנים. כשניתנת לי ההזדמנות לעלות על המגרש אני צריך להיות מוכן. הבקעת שערים זה דבר פשוט עבור חלוצים, זה חלק מאיתנו. אנחנו רק צריכים להישאר מרוכזים ולהביא את האיכות שלנו למגרש".

חלוץ טורינו פתח את העונה בצורה מצוינת עם שישה שערים במוקדמות הליגה האירופית ושער נוסף בסרייה א'. הוא היה פעיל מאוד במהלך המשחק ועל אף שהחמיץ מספר מצבים קורצים, עושה רושם שלמנצ'יני יש על מי לסמוך בשפיץ לקראת המשך הקמפיין והיורו הקרוב.


בלוטי ובונוצ'י. עמדו במרכז העניינים אתמול (Claudio Villa/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי