אמבפה וקאנטה חוזרים לסגל צרפת, פוגבה הפצוע בחוץ

אנגולו קאנטה, קיליאן אמבפה
אנגולו קאנטה, קיליאן אמבפה | LOIC VENANCE/AFP/Getty Images

המאמן דידייה דשאן מקבל שניים מכוכביו שהחלימו לקראת המשחקים הקרובים נגד איסלנד וטורקיה. מנגד, קשר יונייטד ייעדר: "זה מעצבן, רציתי שיהיה איתנו", הסביר המאמן. ז'ירו בפנים למרות מיעוט הדקות בצ'לסי

(גודל טקסט)
לאחר משחקי סוף השבוע, הליגות הגדולות באירופה ייצאו לפגרת הנבחרות, כשמוקדמות יורו 2020 יחזרו למוקד. אחד הבתים המרתקים ביותר הוא בית 8 בו טורקיה ואלופת העולם צרפת נמצאות בשוויון נקודות בחלוף שישה מחזורים כאשר איסלנד שלישית. מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, פירסם היום (חמישי) את סגל 23 השחקנים לקראת שני המשחקים הקרובים נגד איסלנד (יום שישי הבא) וטורקיה (כעבור שלושה ימים).

שני שמות גדולים בולטים ברשימה: קיליאן אמבפה ואנגולו קאנטה שנעדרו מהזימון האחרון בשל פציעות – חוזרים לסגל. חלוצה של פריז סן ז'רמן, שנפצע בסוף אוגוסט, עלה מהספסל ביום שלישי במהלך הניצחון של קבוצתו נגד גלטסראיי הטורקית.


כמוהם גם השוער סטיב מנדנדה ממארסיי (על חשבונו של שוערה של לילי, מייק מייגנאן) והבלם פסקל קימבפה מהאלופה פריז סן ז'רמן. "מנדנדה חזר לכושר מצוין, הוא מכריע בקבוצתו", אמר דשאן בהתייחסות לשוער. בנוגע להגנה, צריך לזכור כי סמואל אומטיטי ואמריק לאפורט פצועים.


 


השם הגדול ביותר שנותר בחוץ הוא הקשר פול פוגבה שגם הוא לא כשיר. "הייתי מעדיף שפול יהיה איתנו אבל הוא ייעדר עוד שלושה שבועות. זה מעצבן", רטן דשאן על הפציעה של מנצ'סטר יונייטד.  מתאו גנדוזי מארסנל נופה מהסגל בניגוד לאוליבייה ז'ירו שמיעט לשחק לאחרונה במדי צ'לסי אך בנבחרת שחקן הרכב קבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי