סופית: אלאבה לא יהיה בסגל אוסטריה נגד ישראל

מרקו ארנאוטוביץ', דויד אלאבה
מרקו ארנאוטוביץ', דויד אלאבה | TOBIAS SCHWARZ/AFP/Getty Images

בשורה מעודדת לאנדי הרצוג ושחקניו לקראת המפגש הערב בווינה: לפי "בילד", אחד משני הכוכבים הגדולים של אוסטריה לא הצליח להתאמן ולא ישחק גם בשבוע הבא עם נבחרתו נגד סלובניה

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שנבחרת ישראל תעלה לאצטדיון ארנסט האפל בווינה למשחק קריטי מול אוסטריה (21:45) במוקדמות יורו 2020, ב"בילד" דווח כי את אימון הבוקר האחרון של המארחת נטש המגן דויד אלאבה, שלא ייכלל בסגל הערב נגד הנבחרת של אנדי הרצוג ויחמיץ גם את המפגש נגד סלובניה בשבוע הבא.

אלאבה, ביחד עם החלוץ מרקו ארנאוטוביץ', הוא הכוכב הגדול של אוסטריה והיעדרותו מהווה מכה קשה עבור המארחת. באוסטריה לא ציפו שאלאבה יהיה כשיר למשחק עד לפני כשבועיים והוא גם בקושי התאמן בימים האחרונים, אבל התקווה הייתה שברגע האחרון הוא יצליח לעבור מבחן כשירות ולכל הפחות לשבת על הספסל. לעומת אלאבה, עדיין לא ברור אם הקשר קונרד ליימר מרד בול זלצבורג יהיה בסגל או שמא ייעדר גם כן.

בתקשורת האוסטרית נכתב כי גם אלאבה עצמו ביקש לשחק, מעבר לרצון של הצוות המקצועי של הנבחרת לראוותו, אבל נאלץ לוותר ויתמוך בחבריו מהיציע. ערב המשחק, אוסטריה במקום השלישי בבית עם 10 נקודות, מרחק נקודה מסלובניה אותה תפגוש בשבוע הבא וביתרון שתי נקודות על ישראל – שכידוע חייבת לשוב עם ניצחון כדי לשמור על סיכוי לסיים באחד משני המקומות הראשונים.


אלאבה. לא ישחק גם נגד סלובניה בשבוע הבא (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי