רונאלדו שואף ל-700, צרפת הפצועה באיסלנד ואנגליה בצ'כיה

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP/Getty Images

חגיגת שידורים בכל ערוצי ספורט1 מ-21:35. פורטוגל תארח את לוקסמבורג, כוכבה זקוק לצמד כדי לרשום ציון דרך ענק. לוריס, פוגבה ואמבפה הפצועים ייעדרו בצרפת, ווילסון מבורנמות' ב-11 של סאות'גייט

(גודל טקסט)
מוקדמות יורו 2020 יימשכו מחר (שישי) עם שבעה משחקים, חלקם מסקרנים. במוקד, המשחק שבו תארח צ'כיה את נבחרת אנגליה בבית מספר 1. פורוטוגל עם כריסטיאנו רונאלדו תפגוש את לוקסמבורג במסגרת בית 2, איסלנד תארח את צרפת בבית 8.


בית 1
צ'כיה – אנגליה (21:45, שידור ישיר בספורט4)
אנגליה מגיעה להתמודדות עם מאזן מושלם, כשלה 12 נקודות מארבעה משחקים והיא מובילה בראש הבית. האנגלים כבשו בארבעת המשחקים 19 שערים וספגו ארבעה בלבד. המארחת במקום השני בבית עם תשע נקודות מחמישה משחקים, אחרי שלושה ניצחונות ושני הפסדים.


קשר לסטר סיטי, ג'יימס מדיסון חלה והוצא מהסגל והמנג'ר האנגלי, גארת' סאות'גייט, בחר שלא לזמן לו מחליף. מי שיקבל את ההזדמנות בהרכב האנגלי הוא קאלום ווילסון מבורנמות'.



סאות'גייט. מאזן מושלם (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)


בית 2
פורטוגל – לוקסמבורג (21:45, במסגרת החגיגה האירופית בספורט1)
אלופת אירופה נערכת לקראת המשחק נגד לוקסמבורג במטרה לצמצם את הפער מהמוליכה אוקראינה לה משחק עודף, בציפייה גדולה לראות את כריסטיאנו רונאלדו מגיע לציון דרך ענק עם 700 שערים בקריירה. קפטן הנבחרת, שכבש רביעייה נגד ליטא במשחק האחרון בו ניצחה פורטוגל 2:4, זקוק לצמד כדי להגיע לרקורד יוצא דופן.


המאמן פרננדו סנטוס התייחס לרונאלדו: "אין עוד שחקנים עם נתונים כאלה", וסיפר אנקדוטה: "חבר יווני ביקש ממני אתמול שאקח חתימה מרונאלדו ושאל אותי 'איפה אתה' ואמר לי 'אני מקווה שאתה בגלקסיה אחרת', וזה אומר הכל, הוא שחקן מגלקסיה אחרת". לרונאלדו 93 שערים בנבחרת ב-160 הופעות, רחוק 16 מעלי דאי האירני המחזיק בשיא כל הזמנים.



רונאלדו. זקוק לצמד בדרך ליעד (Dave Winter, Gettyimages)


ייתכן שפפה יחזור להרכב הנבחרת לאחר שנעדר מהמשחקים האחרונים בגלל פציעה, במטרה לחזק את ההגנה. סנטוס אמר: "אמנם ניצחנו בלעדיו אבל ספיגת השערים היא משהו שעלינו לתקן". בינתיים,  הבלם רובן דיאס שצפוי לשחק אמר לקראת המשחק: "ברור שהמטרה היא לנצח ואם אפשר אז גם לשחק טוב ושהקהל ייהנה". בפורטוגל מצפים ליהנות משיתוף הפעולה בין ז'ואאו פליקס, שטרם כבש בשלוש הופעותיו בנבחרת, לבין רונאלדו. האורחת, מנגד, פתחה את הקמפיין עם ניצחון ביתי 1:2 על ליטא ולמרבה ההפתעה היא לא מדורגת אחרונה בטבלה, אך את כל הנקודות השיגה נגד הנבחרת של ולדאס אורבונאס.

 

בית 8
איסלנד – צרפת (21:45, שידור ישיר בספורט2)
צרפת במקום השני בבית 8 עם 15 נקודות משישה משחקים, אחרי חמישה ניצחונות והפסד אחד. המארחת מגיעה למשחק מהמקום השלישי עם 12 נקודות משישה משחקים, אחרי ארבעה ניצחונות ושני הפסדים.



הוגו לוריס. ייעדר בגלל פציעה קשה (Bryn Lennon/Getty Images)


הצרפתים סובלים משורה של פציעות, כאשר השוער – הקפטן, הוגו לוריס, בחוץ בעקבות הפציעה הקשה במשחק האחרון של טוטנהאם. בשער הצרפתי יעמוד סטיב מנדנדה בן ה-34, שוערה של מארסיי. פול פוגבה לא בסגל בגלל פציעה בקרסול וגם קיליאן אמבפה הפצוע לא ישותף במשחק החוץ.


משחקים נוספים ב-21:45:
אוקראינה – ליטא (שידור ישיר בספורט3)


טורקיה – אלבניה


אנדורה – מולדובה



מונטנגרו – בולגריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי