ראמוס יהפוך לשיאן ההופעות, קרב שוערים אדיר באיטליה

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

נבחרת ספרד תתארח בנורווגיה, במה שיהיה משחקו ה-168 של הקפטן במדים הלאומיים, ובכך ישאיר את קסיאס מאחוריו. ה"אזורי" יארחו את יוון במטרה לשמור על מאזן מושלם, כאשר קיימת התלבטות בין דונארומה וסיריגו

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2020 ימשיכו מחר (שבת) ברחבי המגרשים ביבשת, כאשר במוקד תהיה נבחרת ספרד, אשר תתארח אצל נורווגיה במשחק בו סרחיו ראמוס יהיה הכוכב הראשי, כשבור את שיא ההופעות במדים הלאומיים. במקביל, נבחרת איטליה תארח את יוון, במה שיהיה קרב גדול על המקום בין הקורות של ה"אזורי".  

נורווגיה – ספרד (21:35, שידור ישיר בספורט4)
עם סגל שעבר מתיחת פנים רצינית, ה"לה רוחה" של רוברט מורנו תתארח באוסלו במטרה להמשיך את רצף הניצחונות שלה מאז שהחל טורניר המקודמות ולהישאר מושלמת. גולת הכותרת על כר הדשא באצטדיון אולבאל תהיה ההופעה ה-168 של סרחיו ראמוס במדים הלאומיים. כזכור, במשחק הקודם נגד איי פארו הקפטן השווה את שיא ההופעות בנבחרת הספרדית, שהיה שייך לחברו מריאל מדריד בעבר איקר קסיאס. ראמוס צפוי לקבל את חולצת ההרכב בנורווגיה ובכך להפוך לשיאן.

מנגד, בצד המארח החגיגות פחות גדולות. חניכיו של לארס לגרבאק אמנם רשמו פהסד אחד בסך הכל במהלך משחקי המוקדמות, אך הרבו לסיים משחקים ללא הכרעה ומדורגים במקום הרביעי, כאשר הם חייבים את הניצחון נגד הספרדים כדי להישאר בתמונת העלייה ליורו 2020. בחוד ההתקפי של "האריות" ניתן למצוא שני כישרונות צעירים מבטיחים, בדמותם של מרטין אודגור שמרשים עד כה במדי ריאל סוסיאדד, ביחד הכישרון המבטיח של זלצבורג, ארלינג הולאנד.

ראמוס יעקפוף את קסיאס בטבלת שיאני ההופעות של נבחרת ספרד (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)
ראמוס יעקפוף את קסיאס בטבלת שיאני ההופעות של נבחרת ספרד (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

איטליה – יוון (21:35, שידור ישיר בספורט1 בחגיגה אירופית)
הנבחרת של רוברטו מנצ'יני מובילה בבטחה את בית ו' עם מאזן מושלם, ומחפשת ניצחון שביעי ברציפות ב"אולימפיקו" שברומא הבירה. מנגד, יוון מגיעה אחרי שאיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, כשהיא לא רשמה ניצחון מאז מחזור הפתיחה נגד ליכטנשטיין בחודש מרץ האחרון. בעיתונות האיטלקית ציינו כי קיימת יריבות אדירה על אפודת השוער הראשון של ה"אזורי", כאשר סלבטורה סיריגו וג'יאנלואיג'י דונארומה עלו על המוקד. "אחרי שהיה שנים בצל של בופון, סיריגו מוכן לתפוס את המקום בהרכב הפותח, השייך כעת לשוער הצעיר של מילאן".

דונארומה לצד סיריגו. מי יקבל את המקום בין הקורות של איטליה? (Claudio Villa/Getty Images)
דונארומה לצד סיריגו. מי יקבל את המקום בין הקורות של איטליה? (Claudio Villa/Getty Images)

משחקים נוספים: גאורגיה – אירלנד, בוסניה – פינלנד, דנמרק – שווייץ, איי פארו – רומניה, ליכטנשטיין – ארמניה, מלטה – שוודיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי