סנטוס: "מקווה ששערו ה-700 של כריסטיאנו רונאלדו יהיה בנבחרת"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | CARLOS COSTA/AFP via Getty Images

CR7 הגיע ב-0:3 על לוקסמבורג ל-699 שערים בקריירה ואם יכבוש ביום שני באוקראינה הוא יוכל לרשום ציון דרך נדיר וגם להבטיח לפורטוגל את המקום באליפות אירופה 2020: "אנחנו חייבים לנצח שם", אמר סמדו

(גודל טקסט)

זו לא הייתה הופעה מרשימה מדי של נבחרת פורטוגל, אבל במשחק בית מול לוקסמבורג זה הספיק ל-0:3 חלק שמשמעותו: הסלסאו יכולים ביום שני באוקראינה להבטיח את מקומם ביורו 2020 ועבור כריסטיאנו רונאלדו, כמעט כמו בכל משחק, תהיה זו הזדמנות לציון דרך יוצא דופן: הוא יוכל להרשית בפעם ה-700 בקריירה.

CR7 חיכה בסבלנות במשך 65 דקות עד שהצליאתמול (שישי) להקפיץ מעל השוער בליסבון. כוכב יובנטוס הבקיע בחייו 450 שערים בריאל מדריד, 118 במנצ'סטר יונייטד, 94 עבור נבחרתו, 32 שערים ביובנטוס וחמישה נוספים בקבוצתו הראשונה ספורטינג ליסבון. נציין כי ישנה מחלוקת, מכיוון שבריאל מדריד החשיבו לזכותו שער נוסף שלא נרשם על שמו בסופו של דבר ובכך יש הטוענים שהוא עם 700 שערים בקריירה כבר עתה, אבל הספירה הרשמית מראה 699 ומשמעותה שהוא גם מקדים את ליאו מסי ב-27 שערים כי לפרעוש יש 604 בברצלונה ו-68 בנבחרת ארגנטינה.

המאמן פרננדו סנטוס נשאל על המספר המדהים והשיב: "ברור שאני רוצה שהשער ה-700 של כריסטיאנו רונאלדו יהיה בנבחרת. אנחנו כבר עם הראש במשחק באוקראינה, כבר אחרי השער השני השחקנים התחילו להיות עם הראש במשחק באוקראינה. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית". המגן נלסון סמדו הצהיר גם כן מיד בשריקת הסיום: "השגנו את המטרה, ניצחנו. כעת עלינו לנצח באוקראינה".


CR7. השער ה-700 על אדמת אוקראינה? (CARLOS COSTA/AFP via Getty Images)

ניצחון בקייב מחרתיים יבטיח לסלסאו מקום באליפות אירופה בפעם השמינית והשביעית ברציפות מאז 1996, כמובן בעיקר הודות ל-CR7 וגם לברנרדו סילבה שנמצא ביכולת שיא ובשלוש ההופעות האחרונות בנבחרת כבש פעמיים, נגד סרביה ואתמול, וגם בישל שלוש פעמים – נגד סרביה ופעמיים נגד ליטא.

לעומת זאת, נרשמה אכזבה כאשר ז'ואאו פליקס, הכוכב בן ה-19 שנרכש הקיץ על ידי אתלטיקו מדריד ב-126 מיליון יורו, שוב לא מצא את הרשת וטרם כבש במדים הלאומיים. זו הייתה רק הופעתו הרביעית במדי הסלסאו, אבל הוא למעשה לא השלים בקריירה הקצרה שלו רצף כזה מבלי שמצא את הרשת לפחות פעם אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי