"הנבחרת קפאה בנורבגיה", ספרד ציינה שיא היסטורי

ג'ושוע קינג
ג'ושוע קינג, סרחיו ראמוס | האתר הרשמי

לראשונה בתולדותיה שיחקה הסלקסיון עם שחקנים מ-11 קבוצות שונות. אכזבה גדולה לאחר התיקו: "המסיבה חייבת לחכות", נכתב ב-"אס". לראמוס שהפך לשיאן ההופעות - חיכתה הפתעה. מורנו: "היינו עצבניים בסיום"

(גודל טקסט)
נבחרת ספרד קילקלה אתמול (שבת) את המאזן המושלם שלה במוקדמות יורו 2020 כשהציגה משחק רע בנורבגיה וספגה שער שוויון אכזרי בתוספת הזמן בדרך לתיקו 1:1. הסלקסיון עם פער מבטיח מהמקום השלישי אך אין ספק שיותר מהתוצאה המאכזבת – למאמן רוברט מורנו יש הרבה חומר למחשבה בעקבות היכולת החלשה, בין היתר לקראת משחק החוץ הקשה בשבדיה. מעבר לכך, הערב המרגש של סרחיו ראמוס בו הפך לשיאן ההופעות של הנבחרת – התקלקל מעט.


ראמוס שרשם את הופעתו ה-168 ועקף את קסיאס, כתב ברשתות החברתיות: "החלום הפך למציאות". לאחר המשחק אמר ראמוס: "זה היה בושה שספגנו ברגע האחרון, הם שיחקו בדקות האחרונות עם חלוצים גבוהים והיינו צריכים להיות יותר רגועים. המשחק הזה נגמר ונרצה לנצח את המשחק הבא. השיא? זה משני, הייתי מעדיף לחכות עם זה ושננצח". הבלם התייחס גם לאפשרות שישחק בטוקיו 2020 ואמר: "עוד מוקדם לדבר על זה, יש עוד זמן, אף אחד לא יגיד לי לא. זה רעיון נחמד מאוד".


לקפטן הנבחרת חיכתה הפתעה גדולה כשבמחצית המשחק העלו וידאו מיוחד בו מיטב כוכבי עבר מברכים אותו לשבירת השיא – מחברו הקרוב איקר קסיאס דרך מאמנו בריאל מדריד זינדין זידאן כשגם צ'אבי, פאולו מאלדיני, ויסנטה דל בוסקה ואחרים מדברים בשבחו. ריאל מדריד הוציאה סרטון משלה בו אפשר לראות את ראול, אלברו ארבלואה וצ'אבי אלונסו מדברים גם כן.



מעבר לשיא של הקפטן, ספרד עלתה לראשונה בהרכב עם שחקנים מ-11 קבוצות שונות, במשחקה ה-699 איי פעם. בשורות ההרכב של מורנו שיחקו נציגים מריאל מדריד, ברצלונה, פריז סן ז'רמן, אתלטיקו מדריד, ארסנל, צ'לסי, נאפולי, סביליה, ולנסיה, ויאריאל וריאל סוסיאדד. זה היה המשחק ה-37 ברציפות בו ספרד כובשת, רצף שנמשך כבר שלוש שנים. זה הרצף הטוב ביותר של נבחרת כיום.


המאמן רוברט מורנו: "כמובן שלספוג ברגע האחרון זה מאכזב, היינו עצבניים לקראת הסיום אבל זה יכול לקרות. אהבתי את הגישה של הקבוצה אבל לא את איבודי הכדור. לטעמי יצרנו מצבים לכבוש את השער השני אבל חבל לא הצלחנו לכבוש. אנחנו הולכים כדי לנצח בסולנה, נרצה שיהיו לנו 28 נקודות, ואם לא אז 26 או 25, בכל מקרה אנחנו רוצים לנצח".


היכולת: "זה לא המשחק לו ציפינו, אני לא יודע אם זה היה המשחק הרע ביותר. השער נבע מכדור ארוך, ידענו שהם מסוכנים, ניסינו להילחם ולא הצלחנו. לא יודע לשים את האצבע מדוע לא הצלנו לכפות את המשחק שלנו". השחקן היחיד שזכה ממנו למחמאות הוא פביאן. כשנשאל על השיא של ראמוס אמר: "הוא מדהים, כבר 14 שנה הוא בנבחרת והרצון שלו מדהים, אני מקווה שימשיך עוד שנים רבות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

️ Esta es nuestra portada de hoy, 13 de octubre La fiesta debe esperar

A post shared by Diario AS (@diarioas) on




בתקשורת הספרדית כמובן קטלו את הנבחרת. "ספרד קפאה בנורבגיה", נכתב ב"מארקה", "קינג העניש נבחרת שבה רק רואיס הגיע לשחק". בשער העיתון בחרו בכותרת: "שיא עם החלקה". דני סבאיוס ורודריגו קיבלו את הציון 0. בטור דיעה נכתב שספרד לא שלטה במשחק בשום שלב ובדומה לריאל מדריד וברצלונה היא חסרה את האיכות של פעם. ב"אס" נכתב: "המסיבה חייבת לחכות" ושספרד עדיין לא העפילה ליורו למרבה האכזבה. רודריגו ספג את מרבית הביקורת על כך שלא איים על השער ונכתב עליו שהיה מנותק לחלוטין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי