אביו של לוקה יוביץ': "הוא פטריוט, כואב לי שזה המצב"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

החלוץ הצעיר של ריאל מדריד נופה מהנבחרת לאחר שטען כי נפצע ובכל זאת שיחק במדי קבוצתו, מילאן השיב לביקורות: "בתור הורה זה מתסכל אותי שבזה אני מתעסק. שכחו שביורו הצעירות הוא סיכן את עצמו בשביל סרביה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לוקה יוביץ' הצליח בשנה שעברה למתג את עצמו כאחד מכוכבי הכדורגל הצעירים המבטיחים ביותר, הודות ל-27 שערים ו-7 בישולים בכל המסגרות מדי איינטרכט פרנקפורט שגם הובילו לכך שהוא נרכש על ידי לא אחרת מאשר ריאל מדריד, אבל הסרבי בן ה-21, שנרכש תמורת כ-60 מיליון יורו, שותף מפתיחת העונה 218 דקות בלבד ועדיין לא מצא את הרשת, אפילו לא זכה לבשל במדי הבלאנקוס.

במדריד מבהירים פעם אחר פעם שעתידו של החלוץ הצעיר עוד לפניו ושהוא עוד יקבל את ההזדמנויות שלו, אבל ניפויו מסגל נבחרת סרביה, בוודאי לאור העובדה שהוא אחד מכוכביה על אף גילו,יצר חרושת שמועות על עבירת משמעת שביצע ועל מחויבותו למדינה, דבר שבוודאי לא יסייע לו להרים את הביטחון ולהציג את היכולת הגבוהה שהציג בבונדסליגה ובליגה האירופית ושבזכותה הגיע לריאל מדריד.

בסרביה אישרו כי המאמן החדש לובישה טומבקוביץ' בחר שלא לזמנו לאחר שעזב את מחנה הנבחרת בחודש שעבר בטענה שהוא פצוע וכעבור ארבעה ימים בלבד שיחק במדי ריאל מדריד, וכעת, לאחר הניצחון על ליטא אתמול ששמר על סיכויי סרביה להעפיל ליורו דרך המוקדמות – שם יהיה מאבק עם פורטוגל עד לסיום – אביו של החלוץ, מילאן, עלה למתקפה: "דברים טובים שוכחים במהירות. לוקה, מיד אחרי שחתם בריאל, נפצע ביורו הצעירות ואמרתי לו שלא יסכן את עצמו, אבל הוא לא הסכים לשמוע וסירב לעזוב את הנבחרת. אני בטוח שאף אחד אחר לא היה עושה זאת במעמדו וזה לא הוגן שככה מבישים אותו, אבל לכל אחד יש זכות להביע את דעתו".

על ההאשמות כאילו כלל לא אכפת לו מהמדינה אלא רק מעצמו, הוסיף האב: "הנבחרת היא חלום עבור לוקה, הוא מעריץ גדול של סרביה ואוהב לשחק עבורה. זה מתסכל אותי שבזה אני מתעסק, זה כואב לי מאוד בתור הורה. הוא פטריוט ואני לא חושב שנעשה דבר שמצדיק לבקר אותו. אם הוא עשה טעות, המאמן צריך לדבר איתו. זה נכון שהוא לא בחר את התזמון המושלם לעזוב, כשהנבחרת התקשתה במוקדמות היורו, אבל הוא באמת נפצע".


"הוא פטריוט". יוביץ' במדי נבחרת סרביה (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי