סטרלינג נופה מהסגל למונטנגרו: "עניין של 5-10 שניות"

ראחים סטרלינג, ג'ו גומז
ראחים סטרלינג, ג'ו גומז | Laurence Griffiths/Getty Images

כוכב מנצ'סטר סיטי לא ישחק עם אנגליה ביום חמישי (21:35 בספורט4) בעקבות העימות עם ג'ו גומז: "שוחחנו, ליבנו את העניינים והתקדמנו", אמר החלוץ. המנג'ר סאות'גייט: "השחקנים קיבלו זאת בהבנה ובהסכמה"

(גודל טקסט)
בבוקר שאחרי העימות בין ראחים סטרלינג לג'ו גומז, אירוע שנחשף אמש (שני), הודיעה ההתאחדות האנגלית על הוצאתו של כוכב מנצ'סטר סיטי מסגל שלושת האריות למשחק הבית ביום חמישי בוומבלי נגד מונטנגרו (21:35, ישיר בספורט4).


נבחרת אנגליה זקוקה בסך הכל לנקודה בשני משחקיה האחרונים במוקדמות יורו 2020 כדי להבטיח רשמית את הכרטיס לשלב הבא ונראה שלמנג'ר גארת' סאות'גייט זה סייע בקבלת ההחלטה לנפות את השחקן מהסגל למשחק הקרוב, אולם הוא לא הושעה וצפוי ליטול חלק במשחק ביום ראשון בקוסובו, שיינעל עבור אנגליה את קמפיין המוקדמות.


גם לתקשורת האנגלית עדיין אין את פרטי האירוע בין סטרלינג לגומז, אבל כבר עתה ברור כי מדובר בהמשך של עימות בין השניים שפרץ במהלך ה-1:3 של ליברפול על מנצ'סטר סיטי ביום ראשון. עד כה פורסם כי עם הגיעם לאימון הנבחרת ביום שני, ביום שאחרי עימות מילולי קשה באנפילד, הם שוב החליפו דין ודברים וכוכב מנצ'סטר סיטי "ניסה לתפוס את צווארו של גומז". בלם ליברפול לא הגיב והאירוע הסתיים במהרה בסיוע שחקני הנבחרת שהפרידו בין הניצים.


סאות'גייט אמר על כך: "החלטנו לא לכלול את סטרלינג למשחק ביום חמישי נגד מונטנגרו. אחד האתגרים הגדולים ביותר שלנו הוא לדעת להפריד בין יריבויות בין קבוצות לנבחרת לאומית ולצערי זה לא קרה. לדעתי ההחלטה הנכונה היא לפעול כך, השחקנים קיבלו זאת בהבנה ובהסכמה".




סטרלינג העלה הלילה (בין שני לשלישי) פוסט באינסטגרם ובו כתב: "קודם כל, כולם יודעים כמה המשחק חשוב לי. אני וג'ו שוחחנו, ליבנו את העניינים והתקדמנו. אנחנו עוסקים בספורט, האמוציות מורגשות מאוד ואני מודה שהן גברו עליי, אבל המשכנו הלאה כי זו דרך הספורט שאנחנו כל כך אוהבים. אני וג'ו בסדר, מבינים שזה היה עניין של 5-10 שניות ולא עושים מזה עניין יותר גדול ממה שזה. בואו נתרכז במשחק ביום חמישי".


View this post on Instagram

A post shared by Raheem Sterling x (@sterling7) on




סטרלינג. יחסר לשלושת האריות ביום חמישי בוומבלי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי