סאות'גייט: "הרגשות השתלטו על סטרלינג, הניפוי היה נכון"

גארת' סאות'גייט, ראחים סטרלינג
גארת' סאות'גייט, ראחים סטרלינג | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מאמן נבחרת אנגליה על התקרית עם גומס: "אני מתמודד עם סגל צעיר מאוד ואנחנו עוסקים בספורט עם הרבה מאוד רגשות חזקים". הנבחרת: "כמו משפחה, לפעמים יש בעיות. השחקנים עובדים קשה ומרשימים אותי"

(גודל טקסט)

לאחר הסערה הגדולה במחנה נבחרת אנגליה, בה כוכבה של מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג ובלמה של ליברפול ג'ו גומס התקוטטו, מאמן נבחרת שלוש האריות גארת' סאות'גייט התייחס היום (שלישי) לאותה תקרית, אשר הובילה להדחתו של החלוץ מהסגל למשחק הקרוב נגד מונטנגרו.

"דברים כאלה קורים בכדורגל". סיפר סאות'גייט. "אני מתמודד עם סגל צעיר מאוד ואנחנו עוסקים בספורט עם הרבה מאוד רגשות חזקים. סטרלינג אמר אמש שהרגש השתלט עליו, ואפשר להגיד את אותו דבר על גומס".

"ההחלטה להשאיר את סטרלינג בחוץ היא סופית, ומבחינתי זה סוף הסיפור. זה היה הדבר הנכון לעשות. כל הרגשות שהשפיעו נרגעו מאוד מאז, וכעת השחקנים עובדים קשה ומרשימים אותי".

סטרלינג עם סאות'גייט.
סטרלינג עם סאות'גייט. "הוא שחקן חשוב מאוד בשביל הסגל שלנו" (JOE KLAMAR/AFP via Getty Images)

המאמן הוסיף: "אני אוהב את כל השחקנים שלי, אנחנו כמו משפחה ולפעמים במשפחתו יש אי הסכמות, אבל הכי חשוב זה לתקשר אחד עם השני ולעבוד ביחד על הבעיות. בתור מנג'ר, אני כל הזמן מצפה להתמודד עם בעיות. זה חלק מהתפקיד. אני רוצה שיהיה דבר אחד ברור, סטרלינג חשוב מאוד עבור הסגל שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי