בייל: "לשחק בנבחרת וויילס מרגש אותי יותר מריאל מדריד"

גארת' בייל
גארת' בייל | VLADIMIR SIMICEK/AFP via Getty Images

הכוכב שחווה עונה מטלטלת מאוד בבירת ספרד נמצא בימים אלו עם נבחרתו והבהיר: "אני מכיר את רוב האנשים כאן מגיל 17. אני מרגיש הרבה יותר בנוח, ומדבר את השפה שלי. אני תמיד נותן 100% על המגרש, לא משנה איפה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גארת' בייל חווה העונה הרבה עליות וירידות, כשלאחרונה היחסים בינו לבין מאמנו בריאל מדריד, זינדין זידאן התדרדרו פעם נוספת, ובארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה הכוכב לא נכלל בסגל בשל פציעה, למרות כי המאמן הצרפתי סיפר כי הוא אינו פצוע.

היום (שישי), הקיצוני שזומן למשחקי נבחרת וויילס השתתף במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול אזרבייג'אן והצהיר: "זה ברור שאני מתרגש הרבה יותר לשחק עם הנבחרת מאשר בקבוצה שלי. אני מכיר את רוב האנשים כאן מאז גיל 17, זה כמו לשחק עם חברים בפארק ביום חופש. זה נורמלי. כאן אני מדבר את השפה שלי ומרגיש הרבה יותר נוח" סיפר בייל.

מנגד, הבהיר לכל העיתונאים: "כל זה לא משנה מה שאני עושה על המגרש. אני תמיד נותן 100% מעצמי וזה לא משנה איפה. זה מה שאני תמיד מנסה לעשות. אם השבוע היה לי משחק עם ריאל מדריד, הייתי מתכונן היטב למשחק ומתאמן חזק כדי לשחק. אולי חלק מהאנשים שם לא אוהבים את זה, אבל זה בסך הכל צירוף מקרים שבשבוע הנוכחי אני עם הנבחרת".

בייל.
בייל. "לשחק בוויילס מרגש אותי יותר מריאל מדריד" (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)

עוד באותו נושא: גארת' בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי