יז'י בז'צ'ק: "המצב הביטחוני בישראל לא השפיע עלינו"

יז'י בז'צ'ק
יז'י בז'צ'ק | HANS PUNZ/AFP/Getty Images

מאמן הנבחרת הפולנית דיבר לקראת המפגש עם אנדי הרצוג ושחקניו: "מניסיוני בתקופה במכבי חיפה, הדברים כאן שונים ממה שמציגים בתקשורת. נעשה הכל כדי לשמור על זהבי כמו שעשינו בפולין"

(גודל טקסט)

לאחר שנחתה הבוקר בישראל והתמקמה במלון בירושלים, נבחרת פולין ערכה גם היא את הכנותיה האחרונות לקראת המשחק בטדי נגד נבחרת ישראל. מאמן הפולנים ייז'י בז'צ'ק התייצב למסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ודיבר על המצב הביטחוני שהטיל ספק בקיום המשחק, כמו גם על ההבדל שצפוי להיות מחר לעומת הניצחון הקל של נבחרתו 0:4 ביוני האחרון.

"מה שקרה בישראל לא השפיע עלינו יותר מדי", אמר בז'צ'ק, "התכוננו בצורה רגילה למשחק. הייתי שנה וחצי במכבי חיפה ומהניסיון שלי בתקופה הזו, שחלפה במהירות ותמיד יש לי זכרונות טובים ממנה, אמרתי לשחקנים שלי שהדברים כאן נראים אחרת ממה שמציגים בתקשורת".

לקראת המשחק הוסיף המאמן: "אנחנו מודעים לכך שהפעם המשימה תהיה קשה יותר מבחינתנו. ישראל יריבה חזקה, במיוחד בחלק ההתקפי. ב-40 הדקות הראשונות בוורשה היא שיחקה טובה והתוצאה בסיום לא הייתה משקפת. הם טובים מאוד בבית והתוצאות מוכיחות את זה. נעשה הכל כדי לשמור על ערן זהבי כמו שעשינו בפולין".


"הדברים כאן שונים ממה שמוצג בתקשורת". בז'צ'ק (HANS PUNZ/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי