"סוף סוף חוזרים לטורניר גדול!", דה יונג: "נוכיח את עצמנו"

וירג'יל ואן דייק, דיילי בלינד
וירג'יל ואן דייק, דיילי בלינד | MARK MARLOW / Contributor

הולנד חוגגת את העפלתה ליורו 1953 ימים לאחר משחקה האחרון במונדיאל. הקפטן ואן דייק: "צריכים ליהנות, רצינו לנצח אך ידענו שיהיה קשה". הקשר הוסיף: "אסור להיות ביקורתיים מדי". מנגד, התקפה מתקשה ללא דפאי

(גודל טקסט)
 מאז 2014 הם חיכו לרגע הזה. נבחרת הולנד של רונאלד קומאן אמנם סיימה רק בתיקו 0:0 במשחק החוץ בצפון אירלנד, אך זה כלל לא משנה. האורנג' העפילו רשמית ליורו 2020 ויקחו חלק בטורניר גדול לראשונה מאז המונדיאל בברזיל שם הגיעו עד לחצי הגמר. 1953 ימים עברו מאז. המשחק האחרון בקמפיין, משחק הבית נגד אסטוניה, יהיה חסר חשיבות. את כל משחקיה בטורניר תארח האורנג' באצטדיון יוהאן קרויף ארנה. ג'ואל ולטמן שגרם לפנדל, בדיוק כמו במשחק של אייאקס נגד צ'לסי, התבדח: "למזלי הכדור לא נכנס, בטח שאני לא רוצה להיות כמו (מתייס) דה ליכט. אני חושב שהיה לי מעט מאוד מה לעשות". בטוויטר הרשמי של הנבחרת מיהרו לצייץ: "חוזרים לבמה הגדולה"


"הכתומים באליפות אירופה. נבחרת הולנד סוף סוך חוזרת לטורניר גדול!", נכתב ב"טלחרף". מנגד, בטור דעה נכתב כי "המצב מדאיג – ללא ממפיס דפאי, הולנד לא כובשת". דפאי תרם לא פחות משישה שערים בקמפיין המוקדמות של האורנג'. כמו כן הוזכרה העדרותו של ג'ורג'יניו ואיינלדום שחלה בשפעת. מנגד, לאנשי הנבחרת בכלל לא אכפת איזה יכולת הציגה.


הקפטן וירג'יל ואן דייק: "הכי חשוב שהעפלנו ליורו. עלינו ליהנות מזה. רצינו לנצח כאן אבל ידענו שזה יהיה קשה. בסופו של דבר זה לא חשוב איך זה קרה, העיקר שהעפלנו. הסתדרנו היטב עם הכדורים הארוכים שלהם למרות שזו נבחרת פיזית והיינו טובים שהכדור אצלנו. הגענו להזדמנויות אך היה חוסר מזל". הקפטן העלה תמונה קבוצתית מרגשת מחדר ההלבשה בסיום המשחק עם הכיתוב: "אנחנו חוזרים!"




המאמן רונאלד קומאן היה מאושר: "אני שמח וגאה בנבחרת שלי. המשחק התפתח בדיוק כפי שציפינו. הם התחילו בקצב גבוה מאוד אבל הצגנו את הגישה הנכונה והשגנו את הנקודה אותה היינו צריכים. זה ללא ספק הישג גדול. בהחלט אפשר לשכוח במהרה את המשחק הזה. אנחנו מדינה שנוטה לכעוס ולפרק ואז שוב לשמוח מאוד".


פרנקי דה יונג: "אני שמח שעמדנו במטרה. אני קצת מאוכזב שלא ניצחנו, עמוק בפנים, רצינו להגיע ליורו כאלופת הבית, אבל אסור לנו להיות ביקורתיים יותר מדי לגבי הביצועים שלנו. לא באמת עמדנו ברגעים קשים ויצרנו מצבי הבקעה. בסופו של דבר עלינו פשוט להיות שמחים שהעפלנו. נוכיח את עצמנו ביורו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are BACK! @euro2020

A post shared by Virgil van Dijk (@virgilvandijk) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי