אימובילה: "יכולים לזכות ביורו". איטליה בטירוף:" מעל הטופ"

שחקני נבחרת איטליה
שחקני נבחרת איטליה | Claudio Villa/Getty Images

חלוץ לאציו לא רצה לצנן את ההתלהבות לאחר ה-1:9 על ארמניה והפעם הראשונה בה הנבחרת מסיים קמפיין מוקדמות במאזן מושלם. בונוצ'י: "מעולם לא נהנתי כל כך לשחק בנבחרת". מנצ'יני: "לצערי אוכל לזמן רק 23 שחקנים"

(גודל טקסט)

לאחר הטרגדייה הספורטיבית שעברה איטליה כשהחמיצה את מונדיאל 2018, הדרישות בארץ המגף היו צנועות: העפלה ליורו 2020. מי היה מאמין שאיטליה תשבור את שיא הניצחונות הרצופים (השיא הנוכחי: 11) משנות ה-50 ותסיים לראשונה בתולדותיה קמפיין מוקדמות עם מאזן מושלם. הנבחרת הייתה כל כך קרובה לשחזר אתמול (שני) את ניצחון השיא שלה כשהביסה ב-1948 0:9 את נבחרת ארה"ב, אך "הסתפקה" ב-1:9 נגד ארמניה. ארץ המגף בעננים. לראשונה בתולדותיה, אגב, שבעה שחקנים שונים כבשו לאיטליה. "מעל הטופ!", נכתב ב"טוטוספורט", "איזו מסיבה בפלרמו – איטליה שחטה את ארמניה 1:9 וקבעה שיא של 11 ניצחונות רצופים". ב"קוריירה דלה ספורט" חיפשו את המילים: "מפואר, מרהיב, איטליה שלא תיאמן. עוד ניצחון ברציפות, ועוד איזה ניצחון!".
 


המאמן רוברטו מנצ'יני סיכם: "זה היה ערב נהדר, סיימנו את קמפיין המוקדמות בצורה מדהימה. זה נדיר לכבוש תשעה שערים בימינו, נתנו הכל כדי להשיג את זה, אבל השיאים לא חשובים אלא הדבר האמיתי. יש לנו הרבה שחקנים צעירים מוכשרים שמשתפרים ממשחק למשחק. הופעות בנבחרת מביאות ניסיון ומשנות שחקנים. יש להם את האיכות, זה רק עניין של זמן".
 

על יורו 2020: "מעולם לא ניצחנו את כל עשרת המשחקים במוקדמות. יש לנו חצי שנה להתכונן. אם נוכל להמשיך ככה זה יהיה נהדר. לצערי אצטרך להשאיר כמה שחקנים טובים בבית, אין מקום לכולם, מותר לנו רק 23 שחקני סגל".




לאונרדו בונוצ'י אמר: "השיאים הם חסרי משמעות אם לא מנצחים מתי כשצריך. אם אנחנו רוצים לגרום לזה להפוך לסיפור עלינו לנצח ביורו. אם להיות כנה, מעולם לא נהנתי בנבחרת איטליה כמו בתקופה הזו. אנחנו משחקים כדורגל טוב שאולי עולה לנו בסיכון במשחק ההגנתי, אבל אנחנו חזקים. זה עידן חדש ואנחנו מתענגים על זה. עכשיו נחכה להגרלה ב-30 בנובמבר. נצטרך להיות במיטבנו לאחר עונה קשה שתסתיים".

כשנשאל האם הנבחרת פייבוריטית, אמר: "אנחנו בהחלט צומחים לאט לאט ומתשפרים אך אנחנו זקוקים לצעד נוסף כדי להגיע לארבע הנבחרות החזקות ביותר ששולטות בכדורגל כאן בשנים האחרונות. ראינו גם במשחק הנוכחי שהרבה שחקנים הוחלפו אבל זהות הנבחרת והמנטאליות לא- וזה חשוב". מנגד אליו, לחלוץ לאציו צ'ירו אימובילה זה ברור: "איטליה יכולה לזכות ביורו".

 

פדריקו קייזה אמר: "אני שמח על שער הבכורה שלי בנבחרת אבל מעל הכל מהעובדה שאנחנו באמת נהנים מהכדורגל שלנו. אנחנו נהנים במהלך האימונים ובמהלך המשחקים, זה תענוג להיות כאן. המאמן ביקש מאיתנו לנוע הרבה והחדיר בנו התלהבות מהיום הראשון, הוא החדיר בנו שאנחנו נבחרת חזקה".





ניקולו זאניולו שהפך לשחקן רומא הצעיר ביותר (20) שכבש במדי הנבחרת: "אני שמח מאוד, הגשמתי חלום נוסף הלילה, החלום הפך למציאות, אבל אני מבין שזו רק נקודת ההתחלה. ביקורת היא חלק מהמשחק, אני מבין שלא הייתה טוב במשך תקופה מסוימת. אנייכול לשחק גם באגף וגם במרכז השדה ובכל מקרה תמיד מנסה לתת את המיטב. אני מאוד מקווה להיכלל בסגל לנבחרת ליורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי