בייל התגרה באוהדי ריאל, גיגס: "מהלילות המרגשים בחיי"

גארת' בייל
גארת' בייל | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

לאחר שווילס הבטיחה את מקומה ביורו, הכוכב רקד עם הדגל עליו נכתב: "ווילס, גולף, וריאל מדריד בסדר הזה". המאמן התרגש: "התגעגענו לראמזי, הוא שחקן שעושה את ההבדל". הקשר שכבש צמד: "רצינו לחזור לטורניר גדול"

(גודל טקסט)

גארת' בייל ממשיך לעצבן את אוהדי ריאל מדריד. נבחרת ווילס גברה אתמול 0:2 על הונגריה והפכה לעולה האחרונה ליורו משלב המוקדמות. לא רק שהוולשי, שלא היה כשיר במדי קבוצתו אך החלים לפתע במדי הנבחרת – אלא שהוא גם חגג בהתרסה. הוולשי חגגה עם דגל שהכין עבורו אחד האוהבים בדומה לשיר האוהדים שהכינו לו: "ווילס, גולף וריאל מדריד, בסדר הזה" (על רקע הביקורת שהטיח בו שחקן העבר פדג'ה מיאטוביץ'). כנשאל על כך לפני המשחק אמר בייל בחיוך: "האוהדים הם השחקן ה-12 שלנו, אנחנו מעריכים את התמיכה שלהם, בטח בנסיעות ארוכות". 

בסקר ב"מארקה", הו הצביעו למעלה מ-90 אלף אוהדים, 71% השיבו שזה מביע חוסר כבוד כלפי המועדון שלו. 20% חושבים שמדובר במחווה חמודה במהלך אופוריה ו-9% הנותרים טענו שזו טעות אמוציונלית. "בייל צוחק על המדרידיסטאס", נכתב בספרד.


אבל עם כל הכבוד לבייל, כוכב המשחק היה ארון ראמזי. הקשר שהצטרף הקיץ ליובנטוס כבש צמד והבטיח את הניצחון בהופעתו ה-60 בנבחרת. במשחקו הראשון בהרכב  בקמפיין, ראמזי עמד בציפיות ובגדול. "הוא חזר ובגדול", נכתב ב-"BBC" ושלח איתות לראיין גיגס לקראת הטורניר עצמו. "זה יהיה טורניר היורו השני ברציפות של ווילס, מהפך גדול למדינה שסבלה מ-59 שנים עקרות בין הופעת הבכורה בטורניר גדול ועד לשנייה", נכתב בנוסף בממלכה. גיגס עצמו אמר עליו: "התגעגענו לראמזי. יש לנו שחקנים גדולים, זה נכון, אך לא רבים. הוא עושה את ההבדל".
 





גיגס עצמו שספג ביקורות רבות מהתקשורת, אמר: "זה היה אחד הלילות הגדולים בקריירה שלי. הבחורים הראות נחישות רבה וכמובן גם איכות, לא ויתרנו לרגע. אנחנו ראויים למחמאות. לא היה מקום לטעויות והיינו בריכוז מקסימלי. השגתי הרבה כשחקן אבל כמאמן אתה לעתים חסר אונים מול הלחץ. אמרתי להם ביום המשחק: 'זה בידיים שלכם'. אני מאמן צעיר יחסית ולא יכולתי לעשות את זה בלי הנבחרת. כשחקן אתה אנוכי, דואג לעצמך, אך כמאמן אתה צריך לדאוג להכל. זאת רק ההתחלה לדעתי. ראיתי כאן שחקנים צעירים שיכולים להשתפר".


ראמזי סיכם: "התקופה של היורו הייתה התקופה הטובה ביותר בחיים שלנו, היה לנו עצוב לא לשחק במונדיאל ורצינו לוודא שנגיע שוב לטורניר גדול. זה היה מאמץ גדול. פספסתי הרבה מהקמפיין הזה אבל זה מרגש לכבוש. היורו ב-2016 העניק לנו השראה ורצינו לעשות זאת שוב".

שחקני נבחרת ווילס חוגגים ( PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי