בן שמעון: "לא הגיע לנו לעלות, מקווה להמשיך בנבחרת"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מאמן קפריסין שסיים קמפיין עם הפסד 6:1 לבלגיה דיבר על עתידו: "יש לי כאן יחסים טובים עם כולם, נעשה את הטוב ביותר עבור הנבחרת". על התבוסה: "אין לי טענות לשחקנים, אני לא מאשים אף אחד"

(גודל טקסט)

רן בן שמעון רשם אמש (שלישי) תבוסה נוספת בקמפיין מוקדמות היורו אחרי 6:1 על בלגיה ונבחרתו קפריסין סיימה את שלב המוקדמות במקום הרביעי כשלזכותה עשר נקודות. "לא היה מגיע לנו לעלות מהבית הזה", אמר המאמן הישראלי.

בן שמעון המשיך: "זה לא קשור לכמות הספיגות שלנו, אלא על הקלות שחטפנו את השערים. התוצאה גרועה מאוד אבל ניסינו לשחק כדורגל במשך 90 דקות, וכשאתה משחק פתוח אתה מסתכן בספיגה. ברוסיה חטפנו חמישייה והגיע לנו, הפעם היינו שווים יותר. הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא לא לספוג ועשינו את זה בקלות רבה מדי".

"אין לי טענות לשחקנים שלי, אני לא מאשים אף אחד. זו תחושה מוזרה מכיוון שקפריסין ניסתה לשחק כדורגל ואתה חוטף. אני חושב שבשלושים הדקות הראשונות הראינו שאנחנו מוכנים. אני אף פעם לא מדבר על השופטים, אבל בשלושת המשחקים האחרונים קופחנו בצורה משמעותית".


ימשיך בנבחרת קפריסין? רן בן שמעון (THIERRY ROGE/AFP via Getty Images)

כשנשאל אם ימשיך בנבחרת אמר בחיוך: "אני מקווה להמשיך. יש לנו יחסים טובים ואני מרגיש טוב כאן. נשב עם ההנהלה כדי לדון לגבי עתידי. כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור קפריסין, זה פרויקט נהדר עבור כולנו. כל מה שנעשה יהיה מקובל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי