דיווח: רוברטו מרטינס האריך את חוזהו בבלגיה עד 2022

קווין דה בריינה, רוברטו מרטינס
קווין דה בריינה, רוברטו מרטינס | VIRGINIE LEFOUR/BELGA/AFP via Getty Images

לפי התקשורת המקומית, הספרדי ימשיך עד לאחר המונדיאל בקטאר. "הוא פופולארי מאוד בקרב השחקנים", נכתב על זה שהוביל את הנבחרת עד לחצי הגמר. חסרה הכרזה רשמית

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת בלגיה, רוברטו מרטינס, האריך את חוזהו עד 2022 (לאחר תום המונדיאל בקטאר) וכך שם סוף לספקולציות. כך מדווח בתקשורת המקומית, אם כי אישור רשמי מההתאחדות עדיין אין. לפי הדיווחים שהיו, הארכת החוזה הייתה אמורה לקרות כבר במרץ אך הצדדים חיכו לימים טוובים כדי לחתום רשמית (כמובן שהעניין נדחה בשל הקורונה).

הספרדי כבר הצהיר בראיונות בשבועות האחרונים שהוא רוצה להמשיך בנבחרת שמדורגת במקום הראשון של פיפ"א וניצחה את כל עשרת משחקיה במוקדמות עם יחס שערים 3:40. "לא היה ספק לגבי המשכיותו, הוא מאוד פופולארי בקרב השחקנים", נכתב.

סטפן ואן לוק, קצין העיתונות של הנבחרת, אמר שלא היה משהו רשמי. סוכנו ג'סי דה פרטר: "אנחנו ידועים את גודל השטיח אך לא את צבעו". התרגום הלא רשמי – לא הכל סגור, אבל כמעט".

לאחר יורו 2016 מונה מרטינז למאמן הנבחרת. במונדיאל האחרון הוא סחף אותה עד לחצי הגמר כאשר בדרך עברו הבלגים את נבחרת ברזיל עם ניצחון 1:2 ברבע הגמר, ונכנעו לאלופת העולם צרפת לאחר מכן. הבלגים גברו על אנגליה במשחק על המקום השלישי, והם בטוחים שעם הסגל הנפלא העומד לרשותם הם מסוגלים לזכות בטורניר גדול. ב-43 משחקיו על הקווים, רשם שלושה הפסדים בלבד.

רוברטו מרטינס עם תיירי הנרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי