כריסטיאנו רונאלדו חזר וכבש, 0:3 לפורטוגל על אירלנד

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער | GettyImages
צפו: כריסטיאנו רונאלדו חזר וכבש צמד יפהפה, פורטוגל הביסה את אירלנד 02:14

CR7 שותף לראשונה בהכנה ליורו וחגג צמד יפהפה (50 ו-60), לפני כן ברונו פרננדש בישל לז'ואאו פליקס (18) בחזרה הגנרלית של הסלסאו. וגם: צפו ברביעייה הקלילה של אוקראינה

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה האחרונים ליורו 2024 נערכו הערב (שלישי) כאשר אוקראינה הביסה 0:4 בחוץ את מולדובה שישה ימים לפני שתשחק מול רומניה בבית ה' של אליפות אירופה. לאחר מכן הגיעה המנה העיקרית ובה פורטוגל, לראשונה בהכנה שלה ליורו עם כריסטיאנו רונאלדו, נהנתה מצמד של הכוכב בדרך ל-0:3 על אירלנד, שבוע בדיוק לפני משחק הפתיחה שלה נגד צ'כיה.

פורטוגל – אירלנד 0:3

אחרי 2:4 על פינלנד והפסד 2:1 לקרואטיה, נבחרת פורטוגל הגיעה הערב למפגש עם אירלנד לראשונה עם כריסטיאנו רונאלדו ופפה הוותיקים על הדשא ואין ספק שזה נראה הרבה יותר טוב עבור הסלסאו בחזרה הגנרלית שלה לפני שהיא ממריאה ליורו 2024 בגרמניה. ברונו פרננדש שנמצא בכושר מצוין שוב היה מעורב ובישל לז'ואאו פליקס בפתיחה, רונאלדו בן ה-39 השלים צמד תוך 10 דקות במחצית השנייה והגיע ל-130 שערים ב-207 הופעות בינלאומיות וזה נגמר ב-0:3 משכנע על אירלנד, שחלמה על ניצחון היסטורי על אדמת פורטוגל ולא ממש אתגרה את ההגנה המקומית.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער
כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 18: גול! 0:1 לפורטוגל. קרן קצרה הסתיימה במסירה של ברונו פרננדש לז'ואאו פליקס, שמתוך הרחבה בעט כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה.

דקה 22: כריסטיאנו רונאלדו כמעט מצא את הרשת, אבל הכדור החופשי שירה ננעץ בקורה ולא נכנס.

דקה 45+2: פרננדש השאיר חכם חכם לרונאלדו שבעט בנגיעה מכ-17 מטר, קלהר הדף בקושי ומנע שער.

דקה 50: גול! 0:2 לפורטוגל. רובן נבש מצא את כריסטיאנו רונאלדו בכדור ארוך, הפנומן לקח את השומר לאחד על אחד, עבר אותו בקלות ובעט לחיבורים הרחוקים.

דקה 60: גול! השני של רונאלדו, השלישי של פורטוגל. דיוגו ז'וטה חטף כדור ומסר רוחב ל-CR7, שממרכז הרחבה לא התבלבל וקבע 0:3 לפורטוגל.

ז'ואאו פליקס, שחקן נבחרת פורטוגל
ז'ואאו פליקס נהנה מעוד בישול של ברונו פרננדש | GettyImages

מולדובה – אוקראינה 4:0

הנבחרת של סרגיי רברוב התחילה את ההכנה עם תיקו מאופס בגרמניה והמשיכה להפסד בפולין, אחרי שספגה שלושה שערים בחצי השעה הראשונה. היא קיוותה לצאת לגרמניה אחרי ניצחון משכנע על יריבה לה מעולם לא הפסידה, וזה בדיוק מה שעשתה. רומן יארמצ'וק פתח בחוד במקום ארטיום דובביק ונהנה מטעות קשה בהגנת מולדובה כבר בדקה השנייה, ושתי דקות לפני סיום המחצית היה זה ויקטור ציגנקוב שהחליף מסירות עם גאורגי סודאקוב וכבש שער נהדר. דובביק נכנס לאחר ההפסקה ובדקה ה-49 נהנה מעוד בישול של סודאקוב, שבדקה ה-55 כבר הבקיע בעצמו אחרי דאבל-פס נהדר עם דובביק. הדאגה היחידה של האוקראינים הייתה מפציעתו של המגן ויטלי מיקולנקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי