כמעט הוביל לקטטה: עימות חריג באימון נבחרת גרמניה

play
אנטוניו רודיגר עם ניקלאס פולקרוג שחקני נבחרת גרמניה | אימג'בנק GettyImages, Maja Hitij
צפו: שבוע לפתיחת היורו הביתי, גרמניה חזרה מפיגור עם שער בדקה ה-89 02:33

חם אצל מארחת יורו 2024, כשעל פי "בילד" התקרית בין אנטוניו רודיגר לניקלאס פולקרוג הייתה קרובה לגלוש לאירוע אלים. סנדרו ואגנר הפריד

(גודל טקסט)

"עימות חם שכמעט גלש לפסים אלימים" באימון נבחרת גרמניה, ארבעה ימים לפני משחק הפתיחה של מארחת יורו 2024 מול סקוטלנד. על פי דיווח ב"בילד", הבלם אנטוניו רודיגר התעמת עם החלוץ ניקלאס פולקרוג ורק התערבות של חלוץ העבר סנדרו ואגנר, כיום אחד מעוזרי המאמן של יוליאן נאגלסמן, מנעה מהשניים להתקוטט על כר הדשא.

לפי הדיווח, רודיגר משך את החלוץ שוב ושוב בזמן ששמר אותו במהלך התרגול, ובאחד המקרים חלוצה של בורוסיה דורטמונד נותר על הקרקע לאחר תיקול חזק מדי. הוא החל לקלל את בלם ריאל מדריד, מולו התמודד כזכור לפני תשעה ימים בגמר ליגת האלופות, ואז קם אליו בתוקפנות והשניים החלו להחליף דחיפות. ואגנר התערב והצליח להרגיע את העניינים. פולקרוג פנה לאחד מאנשי הצוות ואמר לו: "פשוט תשרוק". רודיגר לאחר מכן מחא כפיים בסרקזם כלפי פולקרוג, ששוב נדרש להרגעה מצד איש צוות.

אנטוניו רודיגר שחקן ריאל מדריד מול ניקלאס פולקרוג שחקן בורוסיה דורטמונד, גמר ליגת האלופות 2024
בהשפעת גמר ליגת האלופות? אנטוניו רודיגר מול ניקלאס פולקרוג בוומבלי | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

מוקדם יותר דווקא החמיא פולקרוג לרודיגר ולשותפות שלו במרכז ההגנה עם יונתן טה, בלמה של הדאבליסטית באייר לברקוזן. "הם משחקים עם אנרגיה ועוצמה, ושניהם מהטופ העולמי – קשה מאוד לעבור אותם", אמר החלוץ. "התחושה טובה מאוד שהם נמצאים יחד על המגרש. יש לנו עומק בהגנה, הקו האחורי שלנו אדיר".

גרמניה – סקוטלנד (שישי, 14 ביוני 22:00)

גרמניה – הונגריה (רביעי, 19 ביוני, 19:00)

שוויץ – גרמניה (ראשון, 23 ביוני, 22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי