Sport1 Banner

כאב ראש לדשאן: גם המחליף של אמבפה לא יהיה כשיר להולנד?

play
קיליאן אמבפה לצד אוליבייה ז'ירו נבחרת צרפת | GettyImages
צפו: החמצה מזעזעת לאמבפה, הבלם האוסטרי סידר לצרפת 0:1 קטן-גדול 02:18

בתקשורת הצרפתית מדווחים שאוליבייה ז'ירו נפצע גם כשהחליף את הקפטן בניצחון על אוסטריה, ובספק למחזור הבא ביורו. קומאן וקולו מואני בכוננות (ו', 22:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת קיבלה מכה קשה כשקיליאן אמבפה נפצע אתמול (שני) בניצחון של הטריקולור 0:1 על אוסטריה, ועם האבחנה של שבר באפו של הקפטן, נראה כי הוא לא יעמוד לרשותו של דידייה דשאן במחזור השני של שלב הבתים ביורו נגד הולנד (ו', 22:00, ספורט1). כעת, נראה שמאמן הנבחרת הצרפתית יצטרך לאלתר בחלק הקדמי עם חדשות מטרידות נוספות.

ב-"RMC" מדווחים שמי שהחליף אמש את אמבפה, אוליבייה ז'ירו, לא ייקח חלק באימון הנבחרת שיתקיים הערב בעקבות פציעה בדקות המעטות בהן שיחק במחזור הפתיחה.

מלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים היה אמור לפתוח על חשבון אמבפה בהרכב, אחרי שאיבד את המקום ב-11 למרכוס תוראם, אולם ישנה אפשרות עכשיו שחלוצה החדש של לוס אנג'לס FC לא יהיה כשיר בזמן, דבר שיגרום לדשאן לבחון את האפשרות לעלות עם תוראם בחוד וקינגסלי קומאן בכנף, או עם רנדל קולו מואני.

אוליבייה ז'ירו נבחרת צרפת
גם הוא בחוץ להולנד? ז'ירו | אימג'בנק GettyImages

בתקשורת הצרפתית מדווחים שעדיין לא פוסלים במחנה הצרפתי את האפשרות שז'ירו ייקח חלק באימון ביום רביעי, וימתינו לראות מה מצב כשירותו לקראת המשחק החשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי