Sport1 Banner

1:0 קטן? באיטליה מודים בתבוסה: "כולם רוצים לחקות את ספרד"

play
| GettyImages, Lars Baron
צפו: ספרד המלהיבה רקדה על המגרש וניצחה גם את נבחרת איטליה 05:32

ספאלטי מפנים את יחסי הכוחות אחרי הניצחון הקטן-גדול של לה רוחה על האזורי. דה לה פואנטה מתגאה: "אין אף נבחרת ברמה שלנו"

(גודל טקסט)

למרות שהתוצאה מרמזת על הפסד "קטן" ועל פער נזיל, באיטליה לא משלים את עצמם אחרי ה-1:0 לספרד אמש (חמישי) במשחק השני בבית המוות של היורו. בתקשורת האיטלקית הודו ש"זה ה-0:1 הכי מוחץ שראינו אי פעם", כתבו ש"זו הייתה תבוסה במסווה של מאבק", וגם מאמן האזורי לוצ'יאנו ספאלטי לא ניסה לטאטא מתחת לשטיח את מה שנראה על כר הדשא: ספרד נמצאת כרגע לפחות שתי רמות מעל איטליה, עד שיוכח אחרת.

"הם יצרו מצבים מחוץ לרחבה, בתוך הרחבה, הם הקשו עלינו בכל רגע נתון, וגרמו לנו להיראות איטיים וחסרי תכלית", ניתח מאמן איטליה את המשחק. לדבריו של ספאלטי, "כולם רוצים לחקות את סגנון המשחק של ספרד".

"הם משחקים כדורגל טוב מאוד, ויכולים ללכת רחוק מאוד בטורניר הזה. אומנם הם כבשו רק שער אחד, אבל היו ראויים ליותר. הם מרשימים מאוד מבחינה טכנית, ומבחינת הסדר במשחק שלהם. לא יכולנו להגיב, הם הראו עליונות במרבית הדקות. אז כן, ברור שכולם רוצים לחקות אותם", הסביר.

מאמן נבחרת איטליה, לוצ'אנו ספאלטי
| GettyImages, Lars Baron

ספרד נראתה נמרצת ואנרגטית יותר, אבל מאמנה רודריגו דה לה פואנטה משוכנע שהפערים בין הנבחרות לא היו רק פיזיים. "לא קל להראות עליונות כזו מול נבחרת איטליה, אבל עשינו את זה. אני גאה מאוד שניצחנו את אלופת אירופה המכהנת. בטוח שהם ירימו את הרמה בהמשך, אבל כבר אמרתי זאת בעבר, ואני חוזר על זה כעת: כל עוד נמשיך לשחק כמו שאנחנו יודעים, כל עוד נשמור על צניעות והתמדה – אין אף נבחרת ברמה שלנו. עוד לא עשינו שום דבר ואנחנו לא מאבדים את הראש, אבל אנחנו כן מלאים בביטחון".

עוד באותו נושא: נבחרת איטליה, נבחרת ספרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי