Sport1 Banner

דיווח: קובי מאינו צפוי לפתוח באנגליה מול סלובקיה

play
קובי מאינו, שחקן נבחרת אנגליה | GettyImages
צפו: שער של סאקה נפסל, נבחרת אנגליה המשיכה לאכזב גם מול סלובניה 01:58

ב"סקיי" טוענים שהקשר הצעיר שהרשים מהספסל יתפוס את מקומו של גלאגר. סאקה יפתח כמגן שמאלי? "לשים אותי מחוץ לעמדה זה לא הפיתרון"

(גודל טקסט)

הלחץ על נבחרת אנגליה לקראת שמינית הגמר מול סלובקיה ביום ראשון (19:00, ספורט1) הולך וגובר. לפי דיווח ב"סקיי" הערב (שישי), מי שצפוי לקפוץ מהספסל ל-11 של גארת' סאות'גייט הוא קובי מאינו הצעיר, שעלה מהספסל במקום קונור גלאגר במחזור הסיום של שלב הבתים מול סלובניה, הרשים וזכה למחמאות. כעת הוא צפוי לפתוח לצד דקלאן רייס. קירן טריפייר שסובל מפציעה קלה בשוק אמור להיות כשיר ולהמשיך בעמדת המגן השמאלי, בעוד ההחלטה בנוגע לפיל פודן ששב והצטרף לחבריו לאחר ששהה לצד זוגתו שילדה תתקבל רק בסמוך למשחק.

כאמור, טריפייר אמור לשמור על מקומו כמגן שמאלי, אולם איאן רייט המליץ לסאות'גייט להעביר את בוקאיו סאקה לשם על מנת לפנות את עמדת הכנף בימין לקול פאלמר. "לשים אותי מחוץ לעמדה שלי זה לא הפיתרון", אמר כוכב ארסנל, "אבל זה בידיים של גארת'. כולנו סומכים עליו".

סאקה פתח בכל שלושת המשחקים של נבחרת שלושת האריות בשלב הבתים, אך אכזב כמו מרבית חבריו וסיים ללא אף שער או בישול. "סאקה שחקן כנף שמאל טבעי", טען איאן רייט. "הוא התחיל כך את הקריירה שלו, וזה יאפשר לנו איזון עם קול פאלמר. חייבים לחשוב על זה". גם כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר פול סקולס לא אהב את ההעצה הזו וכתב באינסטגרם שלו: "אגדות ארסנל האלה שמנסים לשים את סאקה מגן שמאלי משגעים אותי".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

אזרי קונסה נבחרת אנגליה
עדיין לא שיחק, אבל משפחתו ספגה עלבון. קונסה | אימג'בנק GettyImages

"הוא יכול לעשות עבודה טובה שם", טען כתב "סקיי" אוליבר יו, כשגם אדם סמית' טען שסאקה צריך לפתוח כמגן שמאלי בשמינית הגמר. כך או כך, תמימות דעים קיימת אצל רוב כתבי הערוץ, שגורסים כי פאלמר צריך לקבל את הקרדיט בצד ימין של ההתקפה מול סלובקיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי