Sport1 Banner

יושעה מרבע גמר היורו? אופ"א תחקור את ג'וד בלינגהאם

play
איזה גול, איזה רגע. בלינגהאם | רויטרס
צפו: בלינגהאם הושיע במספרת, קיין הפך בהארכה ואנגליה הדיחה את סלובקיה 05:02

כוכב הניצחון של אנגליה על סלובקיה ייחקר בגין "הפרה של כללי ההתנהגות" על תנועה מגונה, ועשוי לא לשחק נגד שוויץ (שבת, 19:00, ספורט1). הקשר מכחיש: "זו בדיחה פרטית"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה רשמה אתמול את אחד ממשחקיה הגרועים ביותר בשנים האחרונות והייתה בדרך להדחה מוקדמת ומבישה מיורו 2024, אבל אז הגיע ג'וד בלינגהאם עם מספרת מהסרטים, השווה ל-1:1 מול סלובקיה, ובהארכה הארי קיין קבע 1:2 בדרך למפגש עם נבחרת שוויץ ברבע הגמר (שבת, 19:00, ספורט1).

שער השוויון הדרמטי של בלינגהאם לווה בחגיגות מטורפות ביציעים, על הספסל האנגלי וגם של השחקנים, כאשר הקשר של ריאל מדריד ביצע אפילו "מחווה" אל עבר הספסל הסלובקי עם מה שהיה נראה כתנועה מגונה. בלינגהאם הכחיש זאת וכתב ברשתות החברתיות: "זאת בדיחה פרטית לכמה חברים שהיו במשחק. יש לי רק כבוד לאיך שהנבחרת הסלובקית שיחה".

למרות ההסבר של הקשר האנגלי, נראה שהאירוע לא יעבור בשתיקה, כשבאנגליה מדווחים על כך שבלינגהאם ייחקר על ידי אופ"א בגין "הפרה אפשרית של כללי ההתנהגות הבסיסיים", כשעל הפרק הוא יוכל לעמוד לדין ולספוג קנס או אזהרה במקרה הטוב, כשבמקרה הרע גם השעייה ממשחק רבע הגמר עשויה לקרות.

"כל התקצירים והאירועים – עכשיו באפליקציית וואלה ספורט"

משחקי רבע הגמר:

5.7, 19:00, שטוטגרט: גרמניה – ספרד 5.7, 22:00, המבורג: פורטוגל/סלובניה – צרפת/בלגיה (2)

6.7, 19:00, דיסלדורף: אנגליה – שוויץ (3) 6.7, 22:00, ברלין: רומניה/הולנד – אוסטריה/טורקיה (4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי