Sport1 Banner

"זה מתחיל להיות מביך": ברשת ממשיכים ללעוג לרונאלדו

play
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל | GettyImages
צפו בתקציר: פורטוגל ניצחה את סלובניה בפנדלים 05:14

כוכב פורטוגל איים על שערי היריבות 19 פעמים ביורו 2024, אבל שער טרם הושג. הוא ואמו בכו, ברשתות לעגו. כל הממים והמספרים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו הגיע כבר ל-19 בעיטות לשער ביורו 2024, אבל הוא עדיין ללא שערים. הפורטוגלי בן ה-39, מלך שערי אליפויות אירופה עם 14 שערים בשישה טורנירים, ניסה בכל מחיר ודרך להרעיד את הרשת לראשונה גם בתחרות בגרמניה, אבל עד כה הצליח רק לבשל שער אחד – ואפילו פנדל אמש (שני) בתוך ההארכה בשמינית הגמר מול סלובניה הסתיים בהדיפה גדולה של יאן אובלק ובכך שהפורטוגלי החמיץ ומירר בבכי בתמונות קורעות לב, כשחבריו לנבחרת מנסים לנחם אותו ולהרים את רוחו.

CR7 ניסה לטווח את השער במספר הזדמנויות עוד לפני שהחמיץ פנדל בהארכה, אבל לא מצא את הרשת – הוא כבש רק בדו קרב מ-11 מטר, אבל זה כמובן לא נחשב בספירה ולשמחתו תהיה לו לפחות הזמנות נוספת ברבע הגמר ביום שישי בערב מול צרפת.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל
| רויטרס

הפנדל של כריטיאאנו רונאלדו מול אובלק בהארכה היה התשיעי שלו בטורנירי היורו והמונדיאל – הוא הבקיע שישה והחמיץ שלושה, הקודם ביורו היה נגד אוסטריה ב-2016. אגב, זה רק הפנדל השני ששחקן מחטיא בסגרת היורו בזמן ההארכה – הארי קיין האנגלי היה השחקן הראשון שזה קרה לו, מול דנמרק ב-2021.,

המשמעות היא שרונאלדו, שכאמור כבש 6 מ-9 בטורנירים הגדולים, עומד על 67 אחוזי הצלחה מהנקודה הלבנה ביורו ובמונדיאל – הרבה פחות מהממוצע שלו בקריירה שעומד על 85 אחוזי הבקעה מ-11 מטר. אגב, ציינו שהוא גם בעט לשער ביורו 2024 לא פחות מ-19 פעמים – יש נבחרות כמו סקוטלנד שבכל שלב הבתים לא הגיעו למספר כזה של איומים על שערי היריבות.

"זה פשוט לא היום שלו", כתבו ב"דיילי מייל" עוד במהלך המשחק, "הוא הפך את הרצון לכבוש שער למשימה אישית, כי מבחינתו זה היורו השישי שלו והוא חייב להבקיע גם בו. קשה להאמין שזה מה שקרה לו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל יורק
שום דבר לא מצליח לו. כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו
| אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm
שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו
| רויטרס
שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו
| רויטרס

לקראת המחצית, כאשר ניסה שוב להבקיע ממצב נייח מזווית שהיה הרבה יותר הגיוני להרים ממנה, הוא כבר לא זכה לרחמים ברשתות החברתיות – שם דאגו להזכיר שכבש שער אחד בלבד בכדורים חופשיים בטורנירים הגדולים מתוך 60 ניסיונות בטורנירי המונדיאל והיורו, ב-3:3 מול ספרד בגביע העולם 2018. בסך הכל יש לו 11 שערים בכדורים חופשיים בכל המסגרות במדי הנבחרת.

"כריסטיאנו רונאלדו כבר מתחיל להיות מביך", כתב מארק אוג'דן מ-ESPN, "הוא שחקן נהדר, אחד הטובים בעולם, אבל זה לא משחק של ילדים עד גיל 10 שבו יש ילד אחד שלוקח את כל הכדורים החופשיים ומחמיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי