ימאל הצטנע: "בעטתי וזה נכנס". מוראטה נפגע מאיש צוות שהחליק

play
לאמין ימאל עם אלברו מוראטה שחקני נבחרת ספרד חוגגים | רויטרס
עם שער אדיר ומהפך: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת 04:34

הילד בן ה-16 נבחר לאיש המשחק: "הכי חשוב שניקח את הגביע". דני אולמו: "דבקנו בתוכנית המשחק גם אחרי שצרפת כבשה". ומה קרה לקפטן?

(גודל טקסט)

הנבחרת הכי טובה ביורו 2024 תהיה בגמר הגדול בברלין ביום ראשון. ספרד נקלעה אמנם לפיגור בפעם השנייה בטורניר, אבל כמו נגד גאורגיה בשמינית, ביצעה הערב (שלישי) מהפך מהיר מול צרפת וניצחה 1:2 בחצי הגמר כדי לשוב לגמר לראשונה מאז 2012 ועם אפשרות להפוך לשיאנית הזכיות הבלעדית עם תואר רביעי – על אדמת גרמניה שחולקת איתה כרגע את ההובלה (שלוש זכיות לכל אחת).

הצרפתים כאמור הובילו משער של רנדל קולו מואני בדקה השמינית, אבל לאמין ימאל עשה היסטוריה עם שער מרהיב שהפך אותו לכובש הכי צעיר בתולדות היורו (ארבעה ימים לפני יום הולדתו ה-17) ודני אולמו הפך ארבע דקות אחריו, בדקה ה-25. לואיס דה לה פואנטה ביצע חילופים נכונים וידע לשמור על התוצאה כשהוא ויכול לזכות כעת בתואר היבשתי עם הנבחרת הבוגרת, אחרי שעשה את זה עם נבחרת הנוער ב-2015 ועם הנבחרת הצעירה ב-2019.

ימאל נבחר לשחקן המצטיין של חצי הגמר וחגג בסיום עם אלברו מוראטה, אבל הקפטן נפגע בברכו לפני כן בצורה ביזארית מאיש צוות שהחליק ליד השחקנים הצוהלים בזמן שמאבטחים ניסו לעצור אוהד שירד לדשא, ולפי דיווחים שונים הדבר עלול אפילו לסכן את מקומו בהרכב לגמר.

אלברו מוראטה נבחרת ספרד
אלברו מוראטה ברגע הפגיעה | אימג'בנק GettyImages

עוד בנושא

יגעת ומצאת, לאמין: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת שער הטורניר? ראביו עקץ את ימאל, שכבש לו "על הפרצוף" 4 ימים לפני יום הולדת 17: ימאל הכובש הצעיר בתולדות היורו "בוז לקוקורייה כי טיילור לא נתן פנדל לגרמניה? זה מביך" מרגש: מחווה לזכר מאי נעים, נכדתו של שלמה שרף, בחצי גמר היורו

איש המשחק לאמין ימאל: "אני שמח להגיע לגמר, הכי חשוב שניקח את התואר. השער? היינו במצב קשה, אף אחד לא ציפה ליתרון הצרפתי. בעטתי את הכדור וזה נכנס, אני שמח מאוד. אני מנסה לא לחשוב על ענייני הגיל אלא לעשות הכול כדי לעזור לנבחרת. רצינו לנצח וזה מה שעשינו, אני שמח עבור כולם".

דני אולמו, שהפך לספרדי הראשון שכובש בשלושה משחקי נוקאאוט רצופים במסגרת טורניר גדול, התגאה בסיום: "אנחנו צעד אחד מהמטרה. שמח מאוד, הנבחרת הזו מדהימה ומגיע לה להיות בגמר. הייתה לנו תוכנית משחק ודבקנו בה גם אחרי שהם כבשו. במחצית השנייה שלטנו ועשינו עבודה נהדרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי