ואן דייק עקץ את השופט ש"ברח", דומפריס הודה: "פגעתי בקיין"

play
וירג'יל ואן דייק נבחרת הולנד | GettyImages
אנגליה האחרת: צפו במהפך ששלח את האנגלים לגמר היורו 04:13

למרות הטרוניות לגבי הפנדל, המגן ההולנדי הבהיר: "הייתי חסר מזל". הקפטן: "זה נורא, כל כך כואב". קומאן: "זה כנראה לא נועד לקרות"

(גודל טקסט)

חלום הזכייה השנייה של הולנד ביורו נגוז הערב (רביעי) בצורה כואבת עם הפסד 2:1 בתוספת הזמן בדורטמונד מול אנגליה. הכתומים שבו למעמד חצי הגמר אחרי 20 שנה ורצו גמר ראשון מאז ההנפה ב-1988 כשרונאלד קומאן היה בהרכב, אבל המאמן ושחקניו נשלחו הביתה בעקבות השער הדרמטי של אולי ווטקינס. צ'אבי סימונס הבקיע שער נפלא בדקה השביעית, אך הארי קיין השווה תוך זמן קצר עם פנדל וכאמור ווטקינס מנע הארכה וקבע כי אנגליה תהיה זו שתפגוש את ספרד בגמר בראשון (22:00, ספורט1).

הקפטן וירג'יל ואן דייק הקפטן ההולנדי התקשה למצוא מילים לאחר ההפסד הצורם: "אני חייב לעמוד כאן, אבל אני לא יודע מה להגיד. זה כואב יותר מדי. השופט נכנס לחדר ההלבשה מיד אחרי שריקת הסיום, זה אומר הרבה. אין לי מילים, לספוג שער כל כך מאוחר, זה נורא. זה כל כך כואב".

למרות הטענות הרבות לגבי הפנדל, דנזל דומפריס הודה: "פגעתי בקיין, אז לקחתי בחשבון שהשופט עשוי לשרוק. הלכתי בכל הכוח על הכדור, זה היה חוסר מזל. נלחמנו עד הרגע האחרון, הרגשנו שאנחנו מאוחדים והאוהדים מאחורינו. זו הדחה מצערת".

מאמן נבחרת הולנד רונאלד קומאן מנחם את הקפטן וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק עם רונאלד קומאן | GettyImages, Dan Mullan

עוד בנושא

אולי הפעם: שער ניצחון של ווטקינס העלה את אנגליה לגמר היורו סאות'גייט סתם פיות, ווטקינס חשף: "ידעתי שזה מה שיקרה" חומה אחת תיפול: ספרד תהפוך לשיאנית או שאנגליה תזכה לראשונה? "בחיים לא פנדל!": אפילו פרשני אנגליה חושבים שהולנד קופחה צפו במהומה: חמישה אנגלים נפצעו בקטטה עם הולנדים מעל כולם: השיאים שהארי קיין שבר עם השער מול הולנד

דנזל דומפריס שחקן נבחרת הולנד
לקח אחריות. דנזל דומפריס | אימג'בנק GettyImages, OZAN KOSE/AFP

המאמן רונאלד קומאן סיכם: "לצערנו זה לא נועד לקרות. מחר בבוקר נעכל מה קרה פה. אני יכול להגיד שאני גאה בלחימה של השחקנים, גם הערב. ברור שזה מכעיס לעוף בדקה האחרונה. אנגליה יצרה לנו בעיות בקישור במחצית הראשונה. לא התמודדנו עם הדרך בה הם שיחקו בין הקווים עם בלינגהאם ופודן, ואז הכנסנו עוד קשר והמשחק היה שקול יותר. הרגשתי שאנחנו רעננים יותר ב-20-25 הדקות האחרונות, אבל הם כבשו שער נהדר וזה הכדורגל. אולי היינו ראויים להגיע להארכה, אבל זה המצב. אפשר להיות גאים בנבחרת על טורניר נהדר".

על צ'אבי סימונס, שכבש שער נפלא בדקה השביעית, אמר המאמן: "אנחנו נהנה ממנו מאוד בשנים הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי