אנגליה וקיין שבורים: "הכאבים עצומים, ויישארו זמן רב"

play
הארי קיין נבחרת אנגליה לאחר ההפסד בגמר יורו 2024 | GettyImages
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

המאזן העגום בגמרים נמשך. בלינגהאם זעם, הקפטן: "קשה לתאר במילים, היו הרבה רגליים עייפות". סאות'גייט: "לא הזמן לדבר על עתידי"

(גודל טקסט)

ההיסטוריה חוזרת על עצמה. נבחרת אנגליה הפכה הערב (ראשון) לראשונה אי פעם שמפסידה בשני גמרי יורו רצופים. אחרי שיברון הלב מול איטליה, הגיע הפעם הפסד 2:1 לספרד, והכדורגל לא חוזר הביתה – לא כרגע לפחות. קול פאלמר המחליף איזן זמנית (73) אחרי שער היתרון של ניקו וויליאמס (47), אך מיקל אויארסבאל הכריע (86) ושבר את לבה של אומה שלמה, שלא זכתה בתואר גדול מאז 1966.

"להפסיד בגמר זה הכי כואב שיש", סיכם הארי קיין, שעומד על מאזן של 0 מ-6 בגמרים. "עשינו עבודה טובה בזה שחזרנו למשחק והשווינו, אבל לא הצלחנו להשיג את המומנטום, לא שמרנו על הכדור ונענשנו. זה הכי כואב שיש. היו הרבה רגליים עייפות, אולי גם מבחינה מנטלית. בסוף זה הרגעים הגדולים, כמעט היינו שם בסוף אבל הם הצילו מהקו. זה טורניר קשה, היינו צריכים לגלות הרבה אופי אבל בסופו של דבר ישפטו אותנו על סמך המשחק הזה. כל כך רצינו את זה. זו אכזבה ענקית".

הקפטן הוסיף ואמר: "קשה לתאר במילים איך אנחנו מרגישים. חזרנו מפיגור כל הטורניר, אבל לא הצלחנו לעשות את הצעד הנוסף ולזכות. פספספנו הזדמנות, ולא קל להגיע לגמרים האלה. צריך לנצל את ההזדמנויות כשהן מגיעות, ושוב לא עשינו זאת. זה כואב בצורה בלתי רגילה ויכאב עוד זמן רב". על עתידו של גארת' סאות'גייט אמר: "זו החלטה שלו, אנחנו רוצים שימשיך".

הארי קיין נבחרת אנגליה לאחר ההפסד בגמר יורו 2024
הארי קיין נבחרת אנגליה לאחר ההפסד בגמר יורו 2024 | GettyImages

עוד בנושא

נבחרת ספרד זכתה באליפות אירופה אחרי 1:2 על אנגליה בגמר רודרי שחקן הטורניר, ימאל הצעיר המצטיין ומי מלך השערים? כמו ב-2015 ו-2019: דה לה פואנטה והצעירים התבגרו יחד אפילו באנגליה הודו: "טוב עבור הכדורגל שספרד זכתה" שיא היסטורי לספרד, שפל לאנגליה: המספרים של גמר היורו "גאוות הארץ, גרמתם לכל ספרד לרטוט": גם ראש הממשלה והנשיא התרגשו הביא את המכה: הזכייה של ספרד סידרה למקגרגור מיליון דולר הצמד הקטלני בעולם: ברשת מהללים את וויליאמס וימאל

"נאבקנו עד השנייה האחרונה, אבל לא שמרנו מספיק טוב על הכדור היום", סיכם גארת' סאות'גייט. "לא השתחררנו טוב מהלחץ, ולכן ספרד שלטה יותר בכדור ועייפה אותנו. עדיין הצלחנו לחזור והכל היה פתוח. ככה זה במשחקים כאלה, זה מוכרע על דברים קטנים. ספרד היתה הטובה הטובה ביותר לאורך כל הטורניר וזה מגיע לה".

המאמן הוסיף וניתח :"להגיד שהיה לנו יום פחות להתכונן זה תירוץ, עדיין היינו במשחק במשך 80 דקות. פיזית זה היה ערב קשה להארי קיין, הוא לא היה ברמה שכולנו התרגלנו לה". על עתידו אמר: "זה לא הזמן לקבל החלטה כזאת. אני צריך לדבר עם האנשים הנכונים, וזה לא יקרה כרגע".

"השחקנים האנגלים נראים שבורים לגמרי", נכתב ב-BBC. "סאות'גייט על הדשא מנסה לנחם אותם". אחד מהשבורים הללו היה ג'וד בלינגהאם, שאכזב ברגע האמת ולאחר השריקה בסיום בעט בדלי המשקאות וישב בתסכול רב על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי