"פרידה אולטימטיבית": ברצלונה תארח את הפינאליסימה?

play
ליאונל מסי לצד לאמין ימאל | עיבוד תמונה, אילוסטרציה
ואז הגיע לאוטרו: צפו בארגנטינה מנצחת את קולומביה 0:1 וזוכה בקופה אמריק 05:54

אחרי הגמרים, עולם הכדורגל ממתין בקוצר רוח לדו קרב בין מסי לימאל. לאפורטה ילחץ לקיום המשחק בקאמפ נואו המחודש? "זו התגשמות החלומות של אוהדי בארסה"

(גודל טקסט)

אחרי יממה גדולה של גמרים, הכל מתכנס לכדי דו קרב גדול אחד, זה שכולם ייחלו וקיוו לו: ליאו מסי נגד לאמין ימאל. מסי אומנם נפצע בניצחון 0:1 על ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה, אבל בעולם הכדורגל כבר חוככים ידיים בהנאה, ומקווים שהוא לא יוותר על ה"פינאליסימה", המשחק המסורתי בין אלופת הקופה אמריקה לזוכת היורו, בו יוכל להתמודד לראשונה במשחק רשמי מול ימאל, האיש שמסומן כממשיך דרכו.

השניים, שהתיעוד המשותף שלהם מהעבר בו נראה מסי "מטביל" את ימאל התינוק כחלק מקמפיין שיווקי, חרך את הרשת, יקוו לפגוש זה את זה, השאלה היא רק היכן זה יקרה. עדיין לא ברור איזה אצטדיון יארח את המשחק, אולם אחת האפשרויות שעלו בשעות האחרונות, היא לקיים אותו בקאמפ נואו המחודש. זו כמובן תהיה סגירת מעגל למסי, שמעולם לא קיבל משחק פרידה רשמי אחרי עזיבתו את ברצלונה, ובתקשורת הקטלאנית כבר קוראים לנשיא ז'ואן לאפורטה לנקוט בצעדים כדי לארח את המשחק.

"לאפורטה חייב למצוא דרך לקיים את הפינאליסימה בקאמפ נואו המחודש. זו תהיה הפרידה האולטימטיבית ממסי", כתב העיתונאי הקטלאני רפאל הרננדס. ב"ספורט" הקטלאני כתבו: "המשחק שכל אוהדי ברצלונה חלמו סוף סוף יקרה. שחקן העבר הגדול ביותר של ברצלונה יפגוש את מי שאמור להיות שחקן העתיד שלה – והמוטיבציה של שניהם תהיה בשיאה".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מניף את גביע הקופה אמריקה
"המשחק שיוכיח – לה מאסיה האקדמיה הטובה בעולם". מסי | רויטרס
לאמין ימאל נבחרת ספרד השחקן הצעיר המצטיין של יורו 2024
השחקן הצעיר ומלך הבישולים. לאמין ימאל | GettyImages

המשחק אמור להתקיים במהלך שנת 2025, אולם עדיין לא נקבעו תאריך או אצטדיון מארח. קונמבול תקבע היכן המשחק יתקיים, ולפיכך צפויה לאוהדי ברצלונה אכזבה. כל הסימנים בשלב זה, מראים שקונמבול יבחרו בארצות הברית כמדינה המארחת של המשחק, בעיקר מסיבות כלכליות.

"עבור אוהדי ברצלונה, משחק בין מסי לימאל יהיה בעל משמעות סמלית מיוחדת", הסבירו ב"ספורט". "הוא ימחיש את העבודה האדירה שנעשית בלה מאסיה, אקדמיית הכדורגל הטובה בעולם, שייצרה שני גאוני כדורגל".

עוד באותו נושא: לאמין ימאל, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי