פחות מ-24 שעות אחרי ההפסד המאכזב בגמר יורו 2024, הסיפורים מחדר ההלבשה של נבחרת אנגליה מתחילים לצאת. ב"את'לטיק" מדווחים היום (שני) שחלק משחקני הנבחרת לא אהבו הפרסומת של אדידס שהציבה את ג'וד בלינגהאם כ"מושיע" – ומרגישים שהיא הייתה מנוגדת לאלמנט האחדות שהם ניסו להנחיל. הטענות לא היו לבלינגהאם עצמו כמובן.
הפרסומת המדוברת שודרה לראשונה ב-13 ביוני, יום לפני פתיחת יורו 2024. היא הראתה רגעי אכזבה מהעבר, כולל שחקנים כמו איאן רייט, פרנק למפארד ודייויד בקהאם שהיו שותפים למפחי נפש במדים הלאומיים – וברקע השיר המפורסם של הביטלס "היי ג'וד". היא לא התמקדה בכל הנבחרת, אלא רק בשחקן שהגיע אחרי עונה מזהירה עם ריאל מדריד.
הפרסומת מאוד הצליחה, הפכה ויראלית ומדוברת והיו אפילו פרשנים שעסקו בהשלכות שלה ובשאלה האם היא לא גורמת ליותר מדי לחץ על בלינגהאם לבדו.
you're gonna want to turn your sound on for this 🔊
— adidas Football (@adidasfootball) June 13, 2024
Hey @BellinghamJude – #YouGotThis pic.twitter.com/AxGYCLlUZ9
סאות'גייט "מגוחך", רייס "חסר תועלת": בכל אירופה קטלו את אנגליה בעט בצידנית, התנחם בזרועות אמו: הערב המאכזב של בלינגהאם רודרי רומז, ועולם הכדורגל מאשר: "זמן לזוכה ספרדי בכדור הזהב"
בלינגהאם לא היה בשיאו בטורניר, אבל כן הופיע ברגעי האמת. הוא כבש את השער בניצחון 0:1 על סרביה, הבקיע את המספרת המהוללת בתוספת הזמן נגד סלובקיה שהובילה להארכה ועליית שלב, ובגמר בישל את השוויון הזמני של קול פאלמר.
מה דעתך על הכתבה?