"מי זה אמבפה, איפה מוסיאלה?": ספרד ומוראטה בטירוף במצעד הניצחון

play
"אנחנו אלופי אירופה!". מוראטה | רויטרס
שחקני נבחרת ספרד בתהלוכת הניצחון אחרי הזכייה ביורו 2024 04:11

רבבות אוהדי נבחרת ספרד חגגו במדריד את הזכייה באליפות אירופה, מוראטה הנלהב הלהיט את הקהל. צפו בחגיגות ובהקנטות על כוכבי אירופה

(גודל טקסט)

ספרד חגגה הלילה את זכייתה ביורו 2024 במה שהחל ביום שני אחר הצהריים במצעד עם אוטובוס פתוח ברחובות מדריד לאחר ביקור אצל המלך והנשיא של המדינה – ונמשך בחגיגה גדולה ברחובות לעיני רבבות אוהדים צובלים.

דני קרבחאל חוגג עם שחקני נבחרת ספרד במצעד הניצחון של הזכייה ביורו
בשיאו. דני שובבני | רויטרס
אלברו מוראטה חוגג עם שחקני נבחרת ספרד במצעד הניצחון של הזכייה ביורו
"אנחנו אלופי אירופה!". מוראטה | רויטרס

ספרד ניצחה את אנגליה 1:2 בגמר בברלין, ושברה שיא אירופי עם ארבע זכיות, אחרי הגביעים ב-1964, 2008 ו-2012. הנבחרת נחתה בנמל התעופה בראחס במדריד קצת אחרי השעה 14:00 שעון מקומי ביום שני. שעות לאחר מכן, השחקנים ביקרו בארמון זרזואלה, ביתו של מלך ספרד פליפה השישי – שחגג עם הנבחרת על המגרש באצטדיון האולימפי של ברלין ביום ראשון – לפני שעברו לארמון מונקלואה, מעונו הרשמי של ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס.

לאחר מכן, השחקנים וצוות האימון יצאו לאוטובוס פתוח למצעד המסורתי במרכז מדריד, עברו לאורך כמה מהרחובות המפורסמים ביותר של העיר לפני שהגיעו לפלאזה סיבלס קצת אחרי 21:00. לעיני עשרות אלפי אוהדים שחיכו שעות לברך את השחקנים, קפטן ספרד אלבארו מוראטה הציג על הבמה את גביע היורו לפני שהנבחרת הצטרפה אליו לחגיגות.

"אנחנו אלופי אירופה! הייתי גאה להיות הקפטן של הקבוצה הזו", אמר מוראטה לאוהדים, בעוד שר ומפזז. "לפעמים אני מבקיע ולפעמים לא, אבל אני מבטיח לכם שנתתי הכל כדי לזכות באליפות אירופה הזו… מקווה שנהניתם כמונו. זה היה קסום".

הניצחון על אנגליה סיכם טורניר מושלם לנבחרת של המאמן לואיס דה לה פואנטה, שניצחה בכל שבעת המשחקים, כולל ניצחונות על המארחת גרמניה, האלופה המכהנת איטליה וצרפת הפייבוריטית.

אגב, סצינה שקצת העיבה על האווירה החגיגית הייתה כאשר דני קרבחאל לחץ בקרירות בוטה את ידיו של ראש הממשלה, וסירב להביט בעיניו. כל זה לא מנע מהקהל במדריד לצעוק: "קרבחאל – כדור הזהב!".

עוד באותו נושא: אלברו מוראטה, נבחרת ספרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי