שיכור וקורע מצחוק: גיבור הקאלט של ספרד כיכב גם במצעד

play
שחקן נבחרת ספרד מארק קוקורייה | GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno
שחקני נבחרת ספרד בתהלוכת הניצחון אחרי הזכייה ביורו 2024 04:11

מארק קוקורייה, שספג אינספור ביקורות, צחק אחרון. "איזה סמים הוא לוקח?" תהו ברשת אחרי ההצגה שלו במצעד הניצחון. צפו

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד מורכבת כל כולה מסיפורי הצלחה – חלקם צפויים, חלקם פחות. מי שהפך כנגד כל הסיכויים לאחד מגיבורי הזכייה הוא דווקא מארק קוקורייה, שהקדים את אלכס גרימאלדו, תפס מקום של קבע בהרכב ושימש חלק חשוב במסע המרגש אל עבר זכייה באליפות אירופה.

המגן שנרכש על ידי צ'לסי ב-65 מיליון יורו בקיץ 2022 והתקשה לעמוד בציפיות ספג שריקות בוז החל מרבע הגמר והלאה, לאחר נגיעת היד שלו מול גרמניה – אך גם זה לא הפריע לו. גם הביקורת שהושמעה כלפיו, לפני ובמהלך הטורניר, נשכחה כלא היתה. "תג המחיר שלו עדיין מדהים אותי", אמר גארי נוויל בתחילת האליפות. "העובדה שהוא פותח בספרד כמגן שמאלי היא אחת הסיבות שספרד לא תגיע רחוק".

כולנו יודעים איך זה נגמר. "הלכנו עד הסוף. תודה על התמיכה", הגיב קוקורייה לנוויל בחשבון האינסטגרם שלו לאחר שספרד הניפה את הגביע.

על כן, אין זה מפתיע שקוקורייה היה אחד השחקנים השמחים ביותר בחגיגות הזכייה אמש. בתקשורת הספרדית נטען כי הוא שיכור, והוא אכן נראה כך, שעה ששר את שיר האוהדים שלו ורקד:

"אנחנו אלופי אירופה! הייתי גאה להיות הקפטן של הקבוצה הזו", אמר אלברו מוראטה לאוהדים אמש, בעוד שר ומפזז. "לפעמים אני מבקיע ולפעמים לא, אבל אני מבטיח לכם שנתתי הכל כדי לזכות באליפות אירופה הזו… מקווה שנהניתם כמונו. זה היה קסום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי