אנגליה לא שוללת מאמן זר – ושוקלת מינוי מאמן זמני

play
מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, לי קארסלי | GettyImages, MB Media
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

לפי "סקיי" ובניגוד להמלצתו של גארי נוויל, אין העדפה למאמן מקומי. האו יתקשה להשתחרר מחוזהו, קארסלי ימונה לליגת האומות?

(גודל טקסט)

החיפושים של נבחרת אנגליה אחר היורש של גארת' סאות'גייט נמשכים. בניגוד לדיווחים קודמים, ב"סקיי" טוענים שההתאחדות האנגלית לא הגבילה את עצמה למאמנים אנגלים בלבד, מה שאולי מחזק את מועמדותו של מאוריסיו פוצ'טינו, לו מערכת יחסים טובה עם המנהל הטכני של ההתאחדות ג'ון מקדרמוט.

גם לגרהאם פוטר ואדי האו יש מעריצים בתוך ההתאחדות, אולם בנוגע לשני – האו חתם לאחרונה על חוזה חדש בניוקאסל, והמגפייז משוכנעים שיישאר בתפקידו. רק פיצוי גדול ישכנע אותם לוותר עליו.

אופציה נוספת היא מינויו של מאמן נבחרת אנגליה עד גיל 21 לי קארסלי – הכי פחות מנוסה מכל המועמדים, אך כזה שזוכה להערכה רבה בהתאחדות, ובמקרה שלו גם המגעים צפויים להיות קלים. אנגליה תתחיל את דרכה בליגת האומות בעוד שישה שבועות וההתאחדות רוצה לנעול מאמן חדש עד אז. על כן, קיימת גם אופציה שקארסלי ייכנס לתפקיד באופן זמני, עד מינוי שם גדול יותר.

מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה לי קארסלי
אופציה נוחה. קארסלי | אימג'בנק GettyImages, MB Media

שחקן העבר ופרשן "סקיי" בהווה גארי נוויל מסכים שהמאמן החדש, מי שלא יהיה, צריך להיות אנגלי: "ניסינו כל סוג מאמן – האופנתי, הבינלאומי, האנגלים הטובים ביותר, אלה שצמחו במחלקות הצעירות. אין מדע לגבי מה עובד. לדעתי יבחרו במישהו אנגלי – לתת פתאום למישהו מבחוץ יהיה שגוי".

עוד באותו נושא: יורו 2024, נבחרת אנגליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי