Sport1 Banner

שחקני אנגליה קיבלו זמן "אינטימי" עם הנשים, והכוכב בילה עם אמא ואבא

play
הנשים של נבחרת אנגליה | GettyImages
צפו: בלינגהאם הכריע עם נגיחה עוצמתית וסידר לאנגליה ניצחון יקר על סרביה 02:45

אחרי הניצחון הדחוק על סרביה במשחק הפתיחה ולקראת המפגש המסקרן מול דנמרק (חמישי ב-19:00, ישיר בספורט1), סאות'גייט הבין מה ישחרר את הלחץ מהכתפיים של שחקניו: "הוא מכיר אותם הכי טוב"

(גודל טקסט)

אנגליה היא אחת הפייבוריטיות לזכייה ביורו 2024, אך אחרי היכולת המקרטעת במשחק נגד סרביה – התקשורת והאוהדים במולדת הכדורגל מודאגים. על מנת לשחרר את הלחץ הכבד מהכתפיים של שחקניו, המאמן גארת' סאות'גייט החליט שזמן איכות "אינטימי" עם הנשים יסייע.

ב"דיילי סטאר" נכתב כי סאות'גייט בן ה-53 "מכיר את השחקנים שלו הכי טוב", יודע מה ישפיע עליהם לטובה ו"יוריד את הלחץ הגדול" לקראת המשך הטורניר. על כן, הוא אישר לנשים של שחקניו לבקר אותם במלון בגרמניה בעיצומו של היורו. הקפטן הארי קיין נפגש עם אשתו קייט, כך גם ג'רוד באוון, פיל פודן וכן גם קייל ווקר. כולם קיבלו לילה אינטימי עם הנשים אבל דווקא כובש השער, כוכבה של ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם, ששמו נקשר עם הדוגמנית הלוהטת לאורה סליה וולק, בילה עם אמא ואבא.

ההורים של הכוכב בן ה-20 הגיעו לבקר אותו יחד עם אחיו הצעיר ג'וב, כי לצערו הדוגמנית ההולנדית שלו לא הצליחה להגיע לגרמניה בשל התחייבויות הקשורות לעבודה. ביום חמישי (19:00, שידור ישיר בספורט1) האנגלים יפגשו את נבחרת דנמרק בפרנקפורט, והמאמן יצפה לראות את סוללת הכוכבים שלו מתפוצצת על כר הדשא אחרי ה"צ'ופר" שהעניק להם. האם יצליחו לגמול לו? המדור מהמר שכן.

עוד באותו נושא: יורו 2024, נבחרת אנגליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי