בעט בצידנית, התנחם בזרועות אמו: הערב המאכזב של בלינגהאם

אחרי עונה מלאת תהילה, כוכב אנגליה היה בצד המפסיד. קיין וסאות'גייט ניסו לעודד והצידנית בצדי המגרש שילמה את המחיר

(גודל טקסט)

ג'וד בלינגהאם בעט בזעם בצידנית בצדי המגרש ונראה מתוסכל מאוד אמש (ראשון), בסיום משחק גמר יורו 2024 בו אנגליה הפסידה לספרד 2:1. האנגלים סופרים 58 שנה מאז התואר הגדול האחרון (והיחיד) שלהם – הזכייה במונדיאל 1966.

בלינגהאם חווה עונה נפלאה בריאל מדריד, עם זכיות בליגת האלופות ובאליפות ספרד, וגם הנפת התואר בטורניר הסופרקופה. הוא כבש 23 שערים בכל המסגרות, כמה מהם סופר דרמטיים ומכריעים, אבל אתמול היה בצד המפסיד.

מיד אחרי שריקת הסיום, כוכבה הצעיר של אנגליה נשכב על כר הדשא בייאוש. לאחר מכן קם, הלך לצדי המגרש והוציא את התסכול על הצידנית. בהמשך ישב על הספסל לבדו – מעכל את העובדה שאנגליה שוב לא הצליחה לזכות בטורניר גדול.

הראשונים לנחם את בלינגהאם היו גארת' סאות'גייט והארי קיין המאוכזבים בעצמם. מאוחר יותר הוא התנחם גם בזרועותיה של אמו, דניס.

שחקן נבחרת אנגליה, ג'וד בלינגהאם, אחרי ההפסד בגמר יורו 2024
| אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield
גארת' סאות'גייט מנחם את ג'וד בלינגהאם אחרי ההפסד של נבחרת אנגליה בגמר יורו 2024
| רויטרס
ג'וד בלינגהאם עם אמו אחרי ההפסד של נבחרת אנגליה בגמר יורו 2024
| רויטרס
שחקן נבחרת אנגליה, ג'וד בלינגהאם, אחרי ההפסד בגמר יורו 2024
| אימג'בנק GettyImages, Stu Forster

נבחרת ספרד זכתה באליפות אירופה אחרי 1:2 על אנגליה בגמר רודרי שחקן הטורניר, ימאל הצעיר המצטיין ומי מלך השערים? אנגליה וקיין שבורים: "הכאבים עצומים, ויישארו זמן רב" כמו ב-2015 ו-2019: דה לה פואנטה והצעירים התבגרו יחד הביא את המכה: הזכייה של ספרד סידרה למקגרגור מיליון דולר הצמד הקטלני בעולם: ברשת מהללים את וויליאמס וימאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי