האו, קארסלי או מאמן זר? "את אנגליה צריך לאמן רק אנגלי"

play
מאמן ניוקאסל אדי האו | GettyImages, MB Media
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

בממלכה כבר מתחילים להעלות מועמדים ליורש האפשרי של סאות'גייט. מאמן ניוקאסל מועמד מוביל, אבל כוכב העבר מצדד במאמן מקומי

(גודל טקסט)

אחרי כמעט שמונה שנים בתפקיד, גארת' סאות'גייט סיים היום (שלישי) את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה. סאות'גייט הוליך את האנגלים לגמר יורו שני ברציפות ולרבע גמר המונדיאל, אך השורה התחתונה היא שהמאמן עוזב את הנבחרת ללא תארים ואנגליה עדיין ללא זכייה באליפות אירופה.

אבל מי יחליף את סאות'גייט בתפקיד הלחוץ? כמה שמות נזרקים כרגע לאוויר והמשותף לכולם הם שכולם אנגלים. מנהל ההתאחדות האנגלית לשעבר, אדריאן בבינגטון, שיבח את סאות'גייט וטען ש"יהיה קשה להחליף אותו".

"הם צריכים להחליט אם הם רוצים מאמן מקומי או לא. הרשימה קיימת. אדי האו עשה עבודה מאוד טובה עם ניוקאסל ובורנמות' אבל הוא בתפקיד, אולי הוא לא ירצה אותו".

אדי האו, מאמן ניוקאסל
החתמה מתחת לרדאר. האו | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP

"לי קארסלי נמצא בהתאחדות האנגלית ועשה עבודה מאוד טובה", הוסיף בבינגטון, "אבל אולי יחליטו ללכת עם מאמן עילית זר. זה מה שהם צריכים להחליט וזה הכיוון אליו הם ילכו".

מייקל אוואן, חלוץ העבר של נבחרת אנגליה צייץ לאור הפרסומים: "אשמח שאדי האו יאמן את נבחרת אנגליה, אבל הוא כבר עכשיו מחזיק במשרה בטופ העולמי. אתמוך בהתאחדות האנגלית אם היא תבחר למנות את גרהאם פוטר, אבל מה שלא יהיה, אני בדעה שאת נבחרת אנגליה צריך לאמן אנגלי"

קארסלי מוערך מאוד על ידי ההתאחדות, אחרי שלוש שנים בנבחרת אנגליה הצעירה. בקיץ שעבר הצעיד את אנגליה הצעירה לזכייה ביורו, אחרי ניצחון 0:1 על ספרד – היורו הראשון בו זוכה הנבחרת הצעירה מאז 1984. נשיא ההתאחדות מארק בולינגהאם יצטרך לקבל החלטה זריזה, שכן הקמפיין של נבחרת אנגליה בליגת האומות ייצא לדרך כבר בעוד שישה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי