טוני קרוס: לא אחזור לגור בגרמניה בגלל בעיית המהגרים

play
טוני קרוס, נבחרת גרמניה | GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו בדרמה: ספרד - גרמניה 1:2 עם ניצחון בהארכה 08:17

גם אחרי הפרישה הכוכב הגרמני מעדיף להישאר במדריד משיקולי ביטחון: "גרמניה לא אותה מדינה שהייתה, סוגיית ההגירה בלתי מבוקרת"

(גודל טקסט)

טוני קרוס טוען בריאיון לפודקאסט גרמני שהוא בספק אם אחרי הפרישה מכדורגל יחזור לגור במולדתו ששינתה את פניה, וסביר להניח שימשיך לחיות בספרד. קרוס, כידוע, מתגורר במדריד עם משפחתו מאז שעבר לריאל מדריד לפני כעשר שנים.

לדברי קרוס, גרמניה היא כבר לא המדינה שהייתה לפני 10 שנים בגלל הגירה המונית ושהוא נשאר בספרד כי הוא מפחד לתת לבתו לצאת בלילות בערי גרמניה.

שחקן נבחרת גרמניה, טוני קרוס
סיום עגום לקריירה מפוארת. קרוס | רויטרס

קרוס, שכבש 114 כיבושים לפני שפרש מכדורגל מקצועני ביום שישי בערב לאחר ההפסד של נבחרתו לספרד ביורו 2024, אמר את הדברים במהלך ראיון בפודקאסט של"Lanz & Precht" ברשת ZDF.

קרוס אמר שהוא יישאר בספרד עם משפחתו למרות שקריירת הכדורגל שלו שם מסתיימת כי גרמניה היא כבר לא אותה מדינה ש"הייתה לפני עשר שנים כשעזבנו".

בהשוואה לספרד, קרוס אמר שהוא חש יותר אי נוחות לתת לבתו לצאת "בשעה 23:00 בעיר גדולה בגרמניה".

הזוכה לשעבר במונדיאל אמר כי סוגיית ההגירה ההמונית "נוכחת כל הזמן" בגרמניה וכי היא הפכה להיות יותר מדי "בלתי מבוקרת".

קרוס אמר שחלק מהמהגרים הם אנשים טובים אבל ש"אם אתה לא יכול להבדיל בינם לאלה שלא טובים לנו, זה יהיה קשה בסופו של דבר. אז יחסם של הגרמנים יהפוך למפולג יותר ויותר".

מנחה הפודקאסט, מרקוס לנץ, הסכים עם קרוס אבל טען כי "יש בעיות בכל מקום. נהיה צפוף מדי, יש יותר מדי אנשים", ואסור להשמיץ אנשים כגזענים על כך שהם מדברים על זה, לדבריו.

על פי נתונים שפרסמו בגרמניה, מהגרים זרים אחראים ל-59.5 ממקרי הפשעים האלימים, למרות שהם מהווים כ-14.6% מהאוכלוסייה.

עוד באותו נושא: גרמניה, הגירה, טוני קרוס, מהגרים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי