ג'ון סין זכה באליפות העולם בפוקר ובכמעט תשע מיליון דולר

פוקר
פוקר | Gettyimages

המקצוען האמריקאי, שהיה קרוב לפני שנתיים כשסיים אז במקום ה-11, השלים את המשימה וזכה בתואר אחרי זמן שיא של 10 שעות של ראש בראש מול טוני מיילס. "לא צריך את הכסף בשביל להיות מאושר, אבל ההורים שלי ישמחו"

(גודל טקסט)
כמה שעות לפני שהעולם גילה מי יניף את גביע העולם בכדורגל, אלוף עולם אחר נולד: היום (ראשון) גבר ג'ון סין על טוני מיילס בגמר האירוע המרכזי של אליפות העולם בפוקר וזכה בצמיד הזהב הנחשק, בתואר היוקרתי ובפרס של 8.8 מיליון דולר. סין שרד טורניר של 7,874 משתתפים, האירוע המרכזי השני הכי גדול בהיסטוריה, ואחרי יותר משבוע של פוקר רצוף הוא נשאר לבדו וחגג את התואר.


סין, מקצוען פוקר בן 33 מאינדיאנפוליס, הגיע לשולחן הגמר כשהוא רביעי בצ'יפים ובלט לאורך שלושת ימי הגמר בראיית המשחק המבריקה שלו. בזמן שכולם הסתכלו על ג'ו קאדה, אלוף העולם מ-2009 שרשם הישג ענק כשהגיע לשולחן גמר נוסף והפך לאלוף הראשון מאז דן הארינגטון ב-2003 שעושה זאת והראשון בתקופת הפוקר המודרני, סין ישב בשקט ושיחק פוקר מצוין כשהוא מחכה להזדמנות. את היום האחרון הוא התחיל שני מבין שלושה שנותרו, והמתין בסבלנות לקרב הראש בראש שהתחיל כשמיילס, המוביל, הדיח את מייקל דייר (שהוביל מתחילת שולחן הגמר עד סוף היום השני). תוך זמן קצר הוא הפך את היוצרות ולקח את ההובלה, אבל גם אז הדרך לא היתה קלה. אחרי לא פחות מ-10 שעות של משחק הדס-אפ, כשהשניים כבר מותשים ומחכים ליד אחת שתסיים את הכל, ניסה מיילס לבלף את סין – אלא שסין, שההובלה על יריבו כבר לא היתה גדולה, החזיק שלישיית מלכים. הוא שילם ולאחר כמה שניות קלט את העובדה שהוא אלוף העולם.


ההישג של סין הופך לעוד יותר מרשים ומרגש כשמסתכלים שנתיים אחורה. באירוע המרכזי של 2016 הגיע הבחור החביב לשני השולחנות האחרונים, והיה קרוב להשיג כיסא סביב שולחן הגמר, אבל הודח בצורה כואבת במקום ה-11. שנתיים לאחר מכן, סין זכה לגאולה ולא רק שהגיע לשולחן הגמר, אלא גם ניצח בו והפך לאלוף העולם.


ICYMI John Cynn won the 2018 WSOP Main Event for $8,800,000!https://t.co/w8WN3u3uA6pic.twitter.com/SYfVIYkxyY

— WSOP (@WSOP) July 15, 2018


"אף אחת מהתוצאות האלה לא אמורה לקרות", אמר סין. "להגיע למקום ה-11 זה משוגע בפני עצמו, אבל לנצח? זה לחלוטין משהו שאתה חולם עליו אבל לעולם לא מצפה שיקרה".


"אני אוהב לחשוב שאני לא צריך את הכסף כדי להיות מאושר, אבל יחד עם זאת זה יעשה את הדברים הרבה יותר קל ", הוסיף, "דברים שאני רוצה לעשות בחיים, דברים עבור המשפחה שלי וההורים שלי. בשבילם זה כסף שהם לא יכלו לדמיין. זה בהחלט יהיה שינוי בחיים שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי