עוד שלושה שחקנים ישראלים זכו בטורניר באליפות העולם בפוקר

אוהד גייגר, מתן וייסברוד, דניאל דיין
אוהד גייגר, מתן וייסברוד, דניאל דיין | אלבום פרטי

ההצלחה המטורפת נמשכת: ברק וייסברוד, דניאל דיין ואוהד גייגר ניצחו בטורניר הקבוצות וזכו בכמעט 170 אלף דולר, מוסיפים עוד שלושה צמידים לרשימת התארים המתמשכת בכחול לבן. בשבוע הבא: האירוע המרכזי מתחיל

(גודל טקסט)
שחקני הפוקר הישראלים ממשיכים לכבוש את לאס וגאס. מאז החלה אליפות העולם בפוקר לפני כחודש הספיקה ישראל לרשום הישגים מדהימים, ביניהם צמידים ליובל ברונשטיין, אלי אלעזרא ואסי משה ומקום שלישי לרפי אלהרר בטורניר הפוקר הגדול בהיסטוריה. סך הזכיות של הישראלים כבר עבר את המיליון וחצי דולר, והבוקר (חמישי) נוספה עוד זכייה לארון בכחול לבן כשאוהד גייגר, דניאל דיין וברק וייסברוד ניצחו בטורניר ה-1,000 דולר "טאג טים" וזכו ב-168,395 דולר.


טורניר ה"טאג טים" הוא טורניר לקבוצות של שניים עד ארבעה שחקנים, שיכולים להתחלף ביניהם במהלך המשחק – כל עוד, כמובן, הם לא באמצע יד. הדבר דורש החלפת סגנון משחק מהיר מול יריבים שונים והתאמת כל שחקן לשולחן המתאים לו. גייגר, דיין ו-וייסברוד היו בין המובילים מהשלבים המוקדמים הטורניר, והתחילו את שולחן הגמר אתמול בלילה לצד קבוצות שכללו שחקנים מהטופ העולמי כמו אנתוני זינו וקני הלארט. לבסוף הם הבטיחו את הצמיד היוקרתי – או יותר נכון, את שלושת הצמידים – ורשמו עוד זכייה שהוכיחה שישראל נמצאת על מפת הפוקר העולמי כדי להישאר.


Team Geiger wins the $1,000 Tag Team Title! Congratulations to Ohad Geiger, Daniel Dayan, and Barak Wisbrodhttps://t.co/6Yy2iZoCB0pic.twitter.com/4jYQzya6Te

— WSOP (@WSOP) 27 ביוני 2019


וייסברוד עצמו עובר שבוע מוצלח במיוחד: ביום שישי האחרון הוא שיחק טורניר צד יומי במלון ה"וונשיאן" בווגאס עם סך כניסה של 1,100 דולר וניצח גם אותו, גורף לכיסו 100,292 דולר. בתור השחקן המנוסה מבין השלושה הוא שיחק לבדו את שולחן הגמר של ה"טאג טים" והוכיח פוקר מעולה כשהוא דורס את יריביו יד אחר יד. וייסברוד, גייגר ודיין יתחלקו בסכום הנאה שווה בשווה ויצטרפו לרשימה ההולכת וגדלה של ישראלים עם הצלחות בזירת הפוקר הגדולה בעולם.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי