חוסיין אנסן זכה בתואר אלוף העולם בפוקר וב-10 מיליון דולר

חוסיין אנסן
חוסיין אנסן | טוויטר

אחרי 10 ימים של משחק היה זה המקצוען הגרמני בן ה-55 שנותר עם כל הצ'יפים באירוע המרכזי של סדרת אליפות העולם בפוקר ורשם את אחת הזכיות הגדולות בתולדות המשחק. "זה בלתי ייאמן, הרגע הזה מרגש אותי כל כך"

(גודל טקסט)

אחרי 10 ימי טורניר, אלוף עולם חדש הוכרז הבוקר (רביעי) באירוע המרכזי של אליפות העולם בפוקר בלאס וגאס. חוסיין אנסן, מקצוען גרמני ממוצא איראני בן 55, גבר על 8,568 שחקנים באירוע המרכזי השני הכי גדול אי פעם וזכה בצמיד היוקרתי, בתואר וב-10 מיליון דולר.

אנסן הגיע לשולחן הגמר, שהחל לפני שלושה ימים, כשהוא מוביל בצ'יפים ונמצא בעמדה הטובה ביותר לזכות בתואר. האיום הגדול ביותר שלו היה האיטלקי דאריו סאמרטינו, הידוע מהשתתפותו בסבבי היי רולרים בהם זכה לאורך הקריירה בלמעלה משמונה מיליון דולר. סאמרטינו דורג שישי בצ'יפים מבין תשעת הפיינלסיטים, אך הוכיח משחק הישרדות מעולה ונותר אחרון לקרב הראש בראש. אלא ששם הוא לא היווה יריב ראוי לאנסן, שאחרי ארבע שעות של הדס-אפ גבר עליו כששילם עם זוג מלכים לבלוף של האיטלקי ורשם את הזכייה השנייה אי פעם של שחקן גרמני בתואר היוקרתי. סאמרטינו עצמו סיים במקום השני וגרף שש מיליון דולר, שהעלו אותו למקום הראשון ברשימת השחקנים האיטלקים המכניסים בכל הזמנים.

אנסן נחשב לאחד המקצוענים המוכרים בסבבים האירופאים, ופרץ לסצנה לפני כחמש שנים כשהגיע לשולחן הגמר של ה-EPT בברצלונה ב-2014 אז סיים במקום השלישי. שנה וחצי לאחר מכן הוא זכה בתואר האירופי בפראג, ומשם המשיך לזכייה בטורנירים רבים ורשם רווחים של למעלה מ-2.5 מיליון דולר. לאורך עשרת ימי האירוע המרכזי הוא הוכיח שגילו המתקדם (הזוכה הכי מבוגר מאז 1999) לא מפריע לו לשחק פוקר ברמה הגבוהה ביותר, שרד כדי לספר והניף את הצמיד.

"זה לא ייאמן, אני כל אך מתרגש מהרגע", אמר אנסן, "אני כל כך שמח. כל החברים שלי כאן תומכים בי, להניף תואר כזה זה לא מובן מאליו. אני כל כך שמח. לא האמנתי שאהיה כאן".

עם סיום האירוע המרכזי הגיעה לסיומה גם סדרת אליפות העולם, שנמשכה חודשיים וכללה עשרות טורנירים בכל סוגי הפוקר ובכל הסכומים. השחקנים הישראלים הגיעו להישגים מרשימים במיוחד, שכללו שישה צמידים, זכיות בארבעה טורנירים, הגעה למקום השלישי בטורניר הגדול ביותר אי פעם וסך זכיות של קרוב לשלוש מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי