יש שוער בשער: צפו בפטר צ'ך הודף פנדל בהופעת הבכורה

פטר צ'ך
פטר צ'ך | Henry Browne/Getty Images

בגיל 37 ופחות מחצי שנה מאז שתלה את כפפות הכדורגל, עלה הצ'כי להופעת בכורה כשחקן הוקי קרח והוביל את גילפורד פיניקס לניצחון על סווינדון לאחר 65 דקות ודו קרב מכריע

(גודל טקסט)
פטר צ'ך הדהים את העולם כשבשבוע שעבר הכריז על חתימתו בקבוצת ההוקי קרח גילפורד פיניקס, במקביל להמשך עבודתו כמנהל טכני בצ'לסי אליה חזר הקיץ לאחר שפרש מכדורגל, וכבר הערב (ראשון) ערך את הופעת הבכורה – והיא הייתה מוצלחת במיוחד, כשקבוצתו ניצחה בפעם השלישית העונה ושמרה על 100 אחוזי הצלחה.


צ'ך בן ה-37 אולי תלה את כפפות הכדורגל אחרי קריירה מפוארת, אבל בקבוצה הלונדונית החדשה שלו, שנוסדה רק ב-2017 והיא למעשה משמשת קבוצת מילואים לגילפורד פליימס ולכן משחקת בליגה הרביעית בטיבה באנגליה, הוא פתח את הקריירה בסערה – עם הדיפת פנדל בחבטות ההכרעה.


פיניקס וצ'ך סיימו ב-2:2 נגד סווינדון ווילדקאטס, בהארכה לא נרשמו שערים ובתום 65 דקות הגיע הרגע הגדול של מי שלזכותו בין השאר זכיות בפרמיירליג ובליגת האלופות, כשעצר את הניסיון הראשון להכניע אותו בדו קרב הפנדלים. לאחר מכן הוא ראה שתי דיסקיות יוצאות החוצה וקבוצתו השיגה את הניצחון החשוב.


Penalty shots. Sudden death. Wildcats must beat Cech to avoid defeat. Can you guess what happens next? #cfcpic.twitter.com/4Et0IrXNC0

— Liam Twomey (@liam_twomey) October 13, 2019





צ'ך. הדף פנדל מכריע בבכורה שלו בענף (Henry Browne/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי