החשש הגדול ביותר הולך להיעלם? הצעד המהפכני של סוני פלייסטיישן 5

סוני פלייסטיישן 5 (אילוסטרציה)
סוני פלייסטיישן 5 (אילוסטרציה) | TWITTER

על פי הדיווחים האחרונים, המשחקים של פלייסטיישן 4 יותאמו לקונסולה החדשה בעזרת קוד מיוחד והגיימרים יוכלו להמשיך לשחק מאותה נקודה בה הפסיקו בדור הקודם. חברת סוני תאשר זאת בקרוב?

(גודל טקסט)

כשקונסולת משחקים חדשה מגיעה למדפים זהו יום חג לגיימרים המקצועניים והחובבים כאחד, אך יחד עם השמחה מתלווה דאגה גדולה, מכיוון שיאלצו לנטוש את המשחקים האהובים, בהם השקיעו שעות של מאמצים רבים והגיעו גם להישגים מרשימים.

אך כעת נראה שמעכשיו אותן דאגות יהיו שייכות לעבר, מכיוון שעל פי הדיווחים האחרונים מספר רב של משחקים בסוני פלייסטיישן 4, יהיו זמינים לשימוש גם בסוני פלייסטיישן 5, שהשקתו אמורה להתקיים בסוף שנת 2020.

על פי 'יורוגיימר' מפתחי הקונסולה עובדים בימים אלו כדי ליצור תיאום מושלם בין חלק מהמשחקים של סוני 4 לקונסולה החדשה, כאשר המטרה היא להעתיק את המשחקים בעזרת קוד חד פעמי ולאפשר לאותו יוזר להתקיים 'בעולם החדש'.

עם זאת, ב'יורוגיימר' טוענים כי שמעו גם דיווחים סותרים שמשחקים כמו The Last of Us 2 ו-Ghost of Tsushima יהיו זמינים לסוני 4 בלבד. לכן אנו עשויים לדעת הרבה יותר על הנושא בשבועות הקרובים אחרי שחברת סוני תודיע על כך באופן רשמי, ומה שנותר לנו עד אז, זה להחזיק אצבעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי