ההזמנה המוקדמת לפלייסטיישן 5 נפתחה

סוני פלייסטיישן 5 | SONY

לקראת תקופת החגים בארצות הברית, סוני השיקה אתר ייעודי בו אפשר להזמין את קונסולת הדור הבא החדשה, אך עם הגבלות ברורות - רק משתמשים עם PSN ID פעיל יוכלו להירשם, כאשר החברה תבחר על פי "פעילות קודמת"

(גודל טקסט)

תקופת החגים בארצות הברית מתקרבת, ואיתה גם ההשקה הצפויה של קונסולת "הדור הבא" של סוני – פלייסטיישן 5. בימים האחרונים החלה החברה לקבל הזמנות מוקדמות באתר ייעודי שהקימה, אך עם מספר לא קטן של הגבלות שעשויות לאכזב לא מעט שחקנים ברחבי העולם.

סוני הבהירה שיהיו מספר מצומצם של קונסולות, ועל כן ההרשמה לקבלת ה"זכות" להזמנה מוקדמת פתוחה רק ללקוחות קיימים עם PSN ID פעיל, ולאחר מכן החברה תבחר את אלו שיקבלו את הלינק להמשך ההזמנה, זאת על פי "פעילויות קודמות של השחקן", מלשון החברה.

השלב הבא עובד על אפקט המהירות – כל מי שייבחר על ידי החברה ויזכה להזמין מוקדם את הקונסולה החדשה, יהיה חייב לפעול מהר, שכן הזכות שניתנה לו תהיה מוגבלת בזמן לפי שתעבור למשתמש אחר. בנוסף, סוני הבהירה שתקבל רק כתובות בארצות הברית בלבד למשלוח. כל כתובת מאזור אחר בעולם תדחה.

מעבר לכך, על פי השמועות ההשקה הרשמית של סוני פלייסטיישן 5 מתוכננת לנובמבר, כאשר סוני צפויה להציג שתי קונסולות – האחת דיגיטלית לחלוטין והשנייה תכלול גם כונן דיסקים. בנושא המחיר הכספי, סוני עדיין שומרת לה את המידע, ומומחים מסיקים שהיא ומיקרוסופט נמצאות בקרב של חתול ועכבר בנושא, לקראת ההשקה הצפויה גם של XBOX Series X.

רומא לא תהיה חלק מפיפא 2021

פיפא 2021: מחיר, תאריך השקה, טריילר וכל הפרטים

דיווח: הארי פוטר RPG יושק בסוף 2021

צפו: הטריילר הרשמי של פיפא 21 שוחרר

דיווח: מיקרוסופט מתכננת להשיק קונסולה נוספת באוגוסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי