צפו במדריך: כך תבקיעו כל בעיטה חופשית בפיפא 21

בעיטה חופשית בפיפא 21 | צילום מסך

היוטיובר 'זילוניוס' מאמין שכל אחד צריך לבעוט כדורים חופשיים בטווח של עד 25 יארדס (22 מטר) מהשער. אז איך עושים את זה? צפו במדריך

(גודל טקסט)

מתקשים בבעיטות החופשיות בפיפא? אתם לא לבד. היוטיוב והגיימר המפורסם 'זילוניוס', טוען שהוא כמעט ולא רואה שחקנים לוקחים בעיטות חופשיות בפיפא 2021, ולכן העלה מדריך, שבו הוא מראה בשמחה כיצד כל אחד מכם יוכל לכבוש בקלות מצבים נייחים במשחק הוידאו הממכר מבית EA SPORTS.

ע"פ זילוניוס, 'הכוונת' של הבעיטה צריכה להיות מעל המשקוף, ולאחר מכן, השחקן צריך להרים ולהוריד את הסטיק הימני בשלט, כשהמטרה היא כמובן להכניס את הכדור בין המשקוף לקורה, ממש בין החיבורים, בהתאם לצד ממנו אתם בועטים.

כמובן, שלגורמים נוספים יש השפעה, כמו איכות הבועט, הרגל המועדפת, ועוד. ע"פ המדריך, העוצמה הנכונה לבעיטה חופשית היא בין 2 לכמעט 3 פסי עוצמה, אותם תוכלו לראות בצד שמאל של המסך ליד השם של השחקן. אם הבעיטה מושלמת, הכוונת תהפוך לירוקה.

ע"פ זיליניוס, הבעיטה החופשית תלויה אך ורק בבועט, ואלא אם השחקן היריב יזיז את השוער למרכז השוער, אין לו שום סיכוי לעצור בעיטה חופשית נכונה. אופציה נוספת היא לבצע תרגיל, בו הבועט יכול לקרוא לשני שחקנים נוספים לעמוד ליד הכדור עימו.

צפו: כך תבקיעו כל בעיטה חופשית בפיפא

רק לזלאטן זה יכול לקרות: צפו בשער ההזוי של השבוע בפיפא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי