פלייסטיישן 5 או אקסבוקס X: בארה"ב בדקו איזו קונסולה היא המהירה ביותר

אקסבוקס | JUNG YEON-JE/AFP via Getty Images

אתר המשחקים הידוע "גיימספוט" ערך השוואה בין שתי המערכות של הדור הבא בעולם הגיימינג ובדק איזו מהן טוענת את המשחקים בצורה המהירה ביותר מרגע ההפעלה. מוכנים לתוצאות המרעישות?

(גודל טקסט)

הדור החדש של קונסולות המשחקים כבר כאן ולמיליוני הגיימרים בעולם כבר קשה לחכות. האקסבוקס החדש של מייקרוסופט הושק היום (שלישי) בישראל, בעוד הפלייסטיישן 5 יגיע ממש בשבוע הבא (ה-19 בנובמבר). לכבוד המאורע המרגש, באתר "גיימספוט" הידוע ערכו השוואה בין שתי הקונסולות החדשות, והתוצאות מוכיחות באופן ברור אילו משחקים רצים מהר יותר בכל אחת.

שתי הקונסולות מתהדרות בכונני SSD חדשים שאמורים לספק לנו המשתמשים, חוויה מהירה במיוחד. סוני אף מתגאה בכונן מיוחד המיוצר בבלעדיות עבור ה-PS החדש וטענה כי אף מכשיר לא ירוץ מהר כמו שלה.כאמור, בבדיקה בחנו איזו קונסולה טוענת משחק מהר יותר מרגע ההפעלה. המשחקים החדשים של הדור הבא עדיין לא זמינים, לכן ההשוואה נעשתה על גבי המשחקים מהדור הקודם, התוצאות לפניכם.

RED DEAD REDEMPTION 2

סוני פלייסטיישן 5: דקה וחמש שניות.
אקסבוקס סרייס אקס: דקה וארבע שניות.

פלייסטיישן, רד דד רדמפשיין 2 | Chesnot/Getty Images

FINAL FANTASY XV

סוני פלייסטיישן 5: דקה ועשר שניות.
אקסבוקס סרייס אקס: 48 שניות.

DESTINY 2

סוני פלייסטיישן 5: 57 שניות.
אקסבוקס סרייס אקס: 42 שניות.

™MONSTER HUNTER: WORLD

סוני פלייסטיישן 5: 51 שניות.
אקסבוקס סרייס אקס: 35 שניות.

BATMAN: ARKHAM KNIGHT

סוני פלייסטיישן 5: דקה ושבע שניות.
אקסבוקס סרייס אקס: 58 שניות.

פלייסטיישן 5 | CHARLY TRIBALLEAU/AFP via Getty Images

אפשר להבין מהנתונים כי למרות ההצהרה של סוני, מייקרוסופט וקונסולת האקסבוקס החדשה שלה מנצחת בקטגוריית המהירות בכל משחק שנבדק, אך חשוב לציין כי המשחקים שמתוכננים לצאת בשנה הקרובה יותאמו לטכנולוגיה החדשה וסביר שהתוצאות ישתנו בהתאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי