אססין קריד ולהאלה שבר את כל השיאים בשבוע הראשון

אססין קריד ולהאלה | Assassin's Creed

משחק הוידאו הפופולארי מבית UBISOFT גורף אינספור מחמאות מסביב לעולם ורשם את שבוע ההשקה המוצלחת בסדרה: "היה חשוב לנו להוציא את המשחק במקביל למגפה"

(גודל טקסט)

Assassin's Creed Valhalla, הכותר ה-15 של משחק הוידאו הפופולארי, והראשון לקונסולות הדור הבא של פלייסטיישן 5 ואקס בוקס סדרת X, גורף מחמאות ברחבי העולם ורשם את שבוע ההשקה המוצלח ביותר בתולדות המשחק, כך הכריזה UBISOFT, יצרנית המשחק.

המשחק שיצא לאור לאחר ציפייה רבה לפני שבוע וקיבל ציון 8/10 מ-IGN, נמכר יותר מכל משחק אחר שיצא אי פעם בסדרה: "אנחנו באמת נרגשים מאוד מהתגובה האינטואיטיבית של השחקנים שלנו ורוצים להודות לכולם על התמיכה המדהימה" אמר ז'וליאן לאפרייר, מפיק המשחק בהודעה רשמית. "צוות הפיתוח שלנו ראוי לקרדיט על כך שהצליח להוציא את המשחק בזמן המגפה העולמית, וזה נפלא לראות שאנשים נהנים מהמשחק כל כך. אנחנו מקווים להשאיר את השחקנים משועשעים בסאגת ה'ויקינגים' שלהם לעוד זמן רב".

המשחק החדש נערך בשנת 783 לספירה, ומספר את סיפורו של אייבור, ויקינג מתנקש המוביל את בני עמו מנורבגיה לפלישה באנגליה, ולמחלמה במלך אלפרד. בהבדל למשחק הקודם, 'אודיסי' ולשאר המשחקים בסדרה, במשחק החדש ניתן לשחק גם עם דמותה של אישה, וניתן לבחור את עיצוב השיער, השריון, בגדי המלחמה וכלי הנשק של אייבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי