היה שווה לחכות: המשחקים הכי טובים שיצאו לפלייסטיישן 5

פלייסטיישן 5 | YELIM LEE/AFP via Getty Images

מספיידרמן החדש, המתנקש הוויקינגי ועד לגיבור הצמרירי והמפתיע. אספנו בשבילכם את מיטב הלהיטים המצליחים לקונסולה החדשה שזכו למחמאות מהמומחים

(גודל טקסט)

ה-PS5 יצא רק לא מזמן, וכבר עכשיו משתמשים ברחבי העולם יכולים לשחק במגוון משחקים. רוב היוצרים התאימו להיטים ישנים ליכולות המדהימות של הקונסולה החדשה, וחלק השקיעו במיוחד ויצרו משחקים בלעדיים. ריכזנו בשבילכם את מיטב המשחקים שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ממיטב המומחים כדי שתוכלו לחסל את כל האויבים ולשבור את כל השיאים.

Spider-Man: Miles Morales

הדור החדש של ספיידרמן הביא בשורה גדולה גם מבחינת המשחק וגם מבחינת הסיפור. עם פרידתו מהדמות הוותיקה של פיטר פארקר, אנו זוכים להכיר את הגיבור החדש מבית מארוול, מיילס מוראלס, ולהנות מיכולות חדשות ומפתיעות. בנוסף לחושים המחודדים והיכולת להתנדנד בין בנייני ניו יורק בעזרת קורי עכביש, מורלס נהנה גם מכוחו המסתורי של הארס הביו-אלקטרי ועוד מגוון סקילים אותם תרכשו בשלבים מאוחרים. המשחק מביא לנו פרק חדש ומרגש בעלילות ספיידרמן, שיגרום לכם לאחל לפיטר פרקר להנות משנות הפרישה, ולא לחשוב אפילו על קאמבק, כי יש גיבור חדש בעיר.

Assassin's Creed Valhalla

סדרת משחקי המתנקשים הגאונית חוזרת אלינו ובענק עם הגרסה הוויקינגית, ששברה את כל השיאים, ומציבה אתכם בעמדה של אייבור, מנהיג שבט נורדי עתיק שמתכנן להשתלט על הממלכה האנגלית ולחסל כל מלך חצוף שינסה לעמוד בדרכו. המשחק החדש מבית אססין קריד חושף אותנו לעולם המרתק של הממלכה העתיקה, מאפשר לנו ליצור בריתות מפתיעות, וכמובן ליהנות ממנוע הקרב המטורף והמוכר של אססין קריד, עם טוויסט ויקינגי מזוקן. בשונה מהמשחק הקודם, ‘אודיסי' ולשאר המשחקים בסדרה, במשחק החדש ניתן לשחק גם עם דמותה של אישה, וניתן לבחור את עיצוב השיער, השריון, בגדי המלחמה וכלי הנשק של אייבור.

Demon's Souls

למות בייסורים מידיה של מפלצת חסרת נשמה מעולם לא היה כל כך כיף. המשחק שמחדש את הלהיט מ-2009, עבר עיצוב מחדש והתאמה ל-4K, והוא כנראה אחד המשחקים שנראים הכי טוב על ה-PS5 החדש. המפתחים הוסיפו מספר פיצ'רים חדשים על בסיס המשחק הישן: חפצים חדשים, תכונות מפתיעות, נשקים מפתיעים שאפשר להשיג לאורך הדרך ושינוי גדול בכמות עשבי הריפוי שניתן להשתמש בהם. בין אם אתם לוחמים מנוסים, או שזהו ביקורכם הראשון בבולטריה, תמיד יהיה לכם משהו חדש לגלות בהרפתקה המדהימה.

Sackboy: A Big Adventure

במשחק החדש מהסדרה של ליטל ביג פלאנט, תצאו להרפתקאות מגוונות במגוון כוכבי לכת, ג'ונגלים ואוקיינוסים, כדי לעצור את התכנית המרושעת של ווקס (בדיבובו של ריצ'רד גרנט) ויש הרבה כיף בדרך. המשחק מעוצב בצורה גאונית ומנצל במלואו את היכולות העיבודיות של הקונסולה החדשה. המוזיקה מעוצבת בהתאם לכל שלב ושלב, ובמהלך המסע תשיגו כלים שיספקו לכם מגוון יכולות מגוונות כמו נעליים לטיפוס על קירות, בומארנגים להשמדת אויבים וחבלי טיפוס. אין חלק במשחק הזה שלא עוצב עד לפרט הקטן ביותר, ובין אם תרכשו את המשחק לילדכם או לילד הפנימי שבתוכם, החיוך לא יירד לכם מהפנים.

Watch Dogs Legion

המשחק השלישי בסדרת ווטצ' דוגס, שיצא בגרסה מרשימה במיוחד ל-PS5, מתרחש הפעם בלונדון של העתיד הקרוב. בשונה מהמשחקים הקודמים, הפעם העלילה לא מתרכזת רק בגיבור אחד, אלא במספר דמויות שניתן לגייס לרשת הסודית. החל ממתנקש קשוח עם יכולת רצח מרשימות, ועד לסבתא חמודה שמפליצה בכל פעם שהיא נהיית לחוצה מדי, במשחק הזה הכל האפשרי. בנוסף, תוכלו להנות ממוד חדש שיחליף לכם דמות באופן אוטומטי בכל פעם שאתם מתים.

Godfall

גאדפול מביאה לכם את השילוב המושלם בין המשחק היריות הרגיל, לעולם מלא בחרבות ארוכות, בגרסה מיוחדת ל-PS5. אתם מוזמנים לצאת להרפתקה שמתרחשת בעולם מהאגדות בעודכם מחפשים שלל, לובשים חליפות שריון אגדיות ומביסים אויבים אכזריים. בדרך לתהילה תצטרכו להתמודד עם משימות מאתגרות ולהביס את הצבאות האדירים שיעמדו בדרככם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי