אתר EBAY ללקוחות: היזהרו מהונאת הפלייסטיישן 5

סוני פלייסטיישן 5 | LightRocket via Getty Images

מוכרים הציבו את הקונסולה החדשה מבית סוני במחיר של 550 ליש"ט, אך לקוחות הופתעו לגלות שמדובר בתמונות של הקונסולה, ולא ב-PS5 האמיתי

(גודל טקסט)

חברת SONY היפנית השיקה החודש לאחר ציפייה ארוכה את קונסולת הדור הבא – פלייסטיישן 5, שיצאה בכמות יחידות מוגבלת ואוזלת במהירות ברחבי העולם. סוחרים רבים בעולם רכשו את הקונסולות במחיר המקורי ומכרו אותן במחיר גבוה מאוד, לצרכנים שהתקשו לחכות.

הלחץ להשיג את הקונסולה הגיע עד לסוני, שהוציאה הודעה בטוויטר ללקוחות: "אנחנו רוצים להודות לגיימרים בכל מקום בעולם על כך שהפכו את ההשקה של הפלייסטיישן 5 לגדולה ביותר בהיסטוריה. הדרישה ל-PS5 חסרת תקדים, לכן אנחנו רוצים לאשר שנוציא מלאי חדש לחנויות לפני סוף השנה, בבקשה הישארו בקשר עם המוכרים המקומיים שלכם".

למרות ההודעה, עדיין ישנם גיימרים שלא יכולים להמתין בסבלנות, ולפי אתר המכירות הענק 'EBAY', הדרישה גרמה לתופעה מדאיגה. מוכרים פרטיים באתר EBAY, מפרסמים את התמונות של הקונסולה החדשה מבית SONY במחיר של 550 ליש"ט, במטרה להטעות את המשתמשים, שיחשבו שהם קונים את הקונסולה, ולא תמונות בלבד. באתר המכירות העולמי ביקשו מהלקוחות לנקוט באמצעי זהירות לפני שהם מבצעים רכישה של ה-PS5, ולבחון את התיאור של המוצר לפרטי פרטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי